Honda 2011'de 3 Motorla Yarışacak, Dovizioso Kalıyor

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Honda Racing, 2011 MotoGP Şampiyonası'nda 3 motorla birden yarışlara katılacağını duyurdu.

Takım, daha önce yaptığı açıklamalarda Casey Stoner'ın Ducati'den kendi takımlarına geçeceğini duyurmuştu. Daha sonra Dani Pedrosa'nın da kalacağı söylendi.

Honda bugün yaptığı açıklamada takımın isim sponsoru Repsol'un 2 sene daha bu şekilde devam edeceğini ve 2011'de 3. motorun piste çıkacağını ve Andrea Dovizioso'nun takımda kalacağını söyledi.

Honda en son 1990lı yılların ortalarında 3 motorla yarışmıştı.


Kaynak: TRF1
 

Ekli dosyalar

  • dovizioso_762300049.jpg
    dovizioso_762300049.jpg
    11.3 KB · Görüntüleme: 5,766

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst