Hollanda'da Yaşam (Motosiklet.TV)

Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907

Ben de ona çok güldüm 2 sene yaşayıp da Felemenkçe dememek absürt biraz :D Ama belki de ağız alışkanlığından demiş de olabilir. Lehçe yerine Polonyaca diyesi geliyor insanın onun gibi belki de :) Zaten Hollandalılar da kendi dillerine Hollandaca diyorlar. İngilizcede ise Dutch diyorlar. Bir gariplik var :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst