Ben de ona çok güldüm 2 sene yaşayıp da Felemenkçe dememek absürt biraz

Ama belki de ağız alışkanlığından demiş de olabilir. Lehçe yerine Polonyaca diyesi geliyor insanın onun gibi belki de

Zaten Hollandalılar da kendi dillerine Hollandaca diyorlar. İngilizcede ise Dutch diyorlar. Bir gariplik var
