Hollanda'da nasıl motor devir alınır ? (Motosiklet.TV)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu tip motosiklet sürüyorken ya da araba kullanıyorken o sürüşle ilgili olmayan bir şey anlatan videoları dinliyor musunuz gerçekten?

Şahsen direk es geçiyorum. 5 dakikalık mesele 15-20 dakika oluyor, bir sürü Eeee üüüü, o da ne, ulan bu ne araya girdi şimdi, zart zurt tipi gereksiz laf ya da durum oluyor. Videoyu yapan söylediğine tam odaklanamıyor ki ben odaklanıp dinleyebileyim...
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
Bu tip motosiklet sürüyorken ya da araba kullanıyorken o sürüşle ilgili olmayan bir şey anlatan videoları dinliyor musunuz gerçekten?

Şahsen direk es geçiyorum. 5 dakikalık mesele 15-20 dakika oluyor, bir sürü Eeee üüüü, o da ne, ulan bu ne araya girdi şimdi, zart zurt tipi gereksiz laf ya da durum oluyor. Videoyu yapan söylediğine tam odaklanamıyor ki ben odaklanıp dinleyebileyim...

Kesinlikle katılıyorum, buna ek olarak anlamadığım şey; Hollanda'dan motosiklet devri alınır konusu forumda(Türkiyede bulunanlar ve Hollanda harici ülkede bulunanlar için) kimin işine yarayacak acaba?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bu tip motosiklet sürüyorken ya da araba kullanıyorken o sürüşle ilgili olmayan bir şey anlatan videoları dinliyor musunuz gerçekten?

Şahsen direk es geçiyorum. 5 dakikalık mesele 15-20 dakika oluyor, bir sürü Eeee üüüü, o da ne, ulan bu ne araya girdi şimdi, zart zurt tipi gereksiz laf ya da durum oluyor. Videoyu yapan söylediğine tam odaklanamıyor ki ben odaklanıp dinleyebileyim...

Saçma sapan laf olsun torba dolsun görüntüde motorda olsun muhabbeti , ahh ahh Tommy ye diyorum şu efsane yolculuklarını paylaş millet feyz alsın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saçma sapan laf olsun torba dolsun görüntüde motorda olsun muhabbeti , ahh ahh Tommy ye diyorum şu efsane yolculuklarını paylaş millet feyz alsın..

Anliyorum ama izlenecek video uretmek ciddi ugrasi isteyen bambaska bir olay... Yoksa kim oturup uzun yol izleyecek Allah askina?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst