- Katılım
- 15 Nis 2003
- Mesajlar
- 1,384
Bu tip motosiklet sürüyorken ya da araba kullanıyorken o sürüşle ilgili olmayan bir şey anlatan videoları dinliyor musunuz gerçekten?
Şahsen direk es geçiyorum. 5 dakikalık mesele 15-20 dakika oluyor, bir sürü Eeee üüüü, o da ne, ulan bu ne araya girdi şimdi, zart zurt tipi gereksiz laf ya da durum oluyor. Videoyu yapan söylediğine tam odaklanamıyor ki ben odaklanıp dinleyebileyim...
Bu tip motosiklet sürüyorken ya da araba kullanıyorken o sürüşle ilgili olmayan bir şey anlatan videoları dinliyor musunuz gerçekten?
Şahsen direk es geçiyorum. 5 dakikalık mesele 15-20 dakika oluyor, bir sürü Eeee üüüü, o da ne, ulan bu ne araya girdi şimdi, zart zurt tipi gereksiz laf ya da durum oluyor. Videoyu yapan söylediğine tam odaklanamıyor ki ben odaklanıp dinleyebileyim...
Saçma sapan laf olsun torba dolsun görüntüde motorda olsun muhabbeti , ahh ahh Tommy ye diyorum şu efsane yolculuklarını paylaş millet feyz alsın..