- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
Güzel motor hayırlısı olsun
sağol kardeşim allah razı olsun .
Güzel motor hayırlısı olsun
Cesur'um çok güzel bir makina:wiinkk: nazar değmesin allah güzel gün ve milyonlarca km sağlıcakla kullanmak nasip eylesin:cat:
güle güle kullan.hyırlı ugurlu olsun...
Darısı bizim başımıza ne diyelim![]()
Önümüzdeki 24 saatte test sürüşü imkanınız var mı?
:cherry:
Ben bu topici yeni görüyorum yaaa...
Hayırlı uğurlu olsun Cesur abi... :rendeer:
Allah kaza bela vermesin... :wiinkk:
Çok harika makine..
Hatta hayallerimin makinesi.. :cherry:
Güzelmiş güle güle kullansın....
hayırlı olsun çok güzel motor Allah kaza bela göstermesin:cat:
hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler
Bence herkese tavsiye edilecek bir motor degil bu.. :queen:harika bir motor herkese tavsiye ederim
@hızlıcesi2
Bence herkese tavsiye edilecek bir motor degil bu.. :queen:
vay vay vay, hızlı cesi 2;
uzun zamandır siteye girmiyordum, telefondan duydum ama bir de burdan yazayım dedim, resimlerine baktim, sana yaptıgım dovmeyle motor birbirine uymus
seni zaten tutamıyoduk simdi yakalamak zor olacak... kazasız belasız... siyah sana ayrı bi yakısmıs...
gorusmek uzere dostum
Ben sana bozuğum... deneme sürüşünü hala yapmadım....Olmuyor büyle... :queen:
abi hayırlı olsun![]()