Hızlıcesi2 yeni motosikletini aldı.

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Cesur'um çok güzel bir makina:wiinkk: nazar değmesin allah güzel gün ve milyonlarca km sağlıcakla kullanmak nasip eylesin:cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Cesur'um çok güzel bir makina:wiinkk: nazar değmesin allah güzel gün ve milyonlarca km sağlıcakla kullanmak nasip eylesin:cat:

özer abicim çok sağol teşekür ederim :rendeer:

güle güle kullan.hyırlı ugurlu olsun...

çok sağol dostum allah razı olsun :rendeer:

Darısı bizim başımıza ne diyelim :)

amin inşallah kardeşim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Önümüzdeki 24 saatte test sürüşü imkanınız var mı?

:cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ben bu topici yeni görüyorum yaaa...
Hayırlı uğurlu olsun Cesur abi... :rendeer:
Allah kaza bela vermesin... :wiinkk:
Çok harika makine..
Hatta hayallerimin makinesi.. :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
hayırlı olsun çok güzel motor Allah kaza bela göstermesin:cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Önümüzdeki 24 saatte test sürüşü imkanınız var mı?

:cherry:

şimdiden hoş geldin olcan :rendeer:

Ben bu topici yeni görüyorum yaaa...
Hayırlı uğurlu olsun Cesur abi... :rendeer:
Allah kaza bela vermesin... :wiinkk:
Çok harika makine..
Hatta hayallerimin makinesi.. :cherry:

çok sağol kardeşim teşakür ederim :rendeer:

Güzelmiş güle güle kullansın....

sağol allah razı olsun :rendeer:

hayırlı olsun çok güzel motor Allah kaza bela göstermesin:cat:

çok sağol teşekür ederim .evet çok memnunum harika bir motor herkese tavsiye ederim .:cat:

hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler

çok sağol kardeşim allah kimseye kaza bella vermesin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
vay vay vay, hızlı cesi 2;
uzun zamandır siteye girmiyordum, telefondan duydum ama bir de burdan yazayım dedim, resimlerine baktim, sana yaptıgım dovmeyle motor birbirine uymus:)

seni zaten tutamıyoduk simdi yakalamak zor olacak... kazasız belasız... siyah sana ayrı bi yakısmıs...

gorusmek uzere dostum
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
vay vay vay, hızlı cesi 2;
uzun zamandır siteye girmiyordum, telefondan duydum ama bir de burdan yazayım dedim, resimlerine baktim, sana yaptıgım dovmeyle motor birbirine uymus:)

seni zaten tutamıyoduk simdi yakalamak zor olacak... kazasız belasız... siyah sana ayrı bi yakısmıs...

gorusmek uzere dostum

çok sağol deyerli kardeşim sizinde hayırlı olsun çok sevindim resimleri gürdüm yakında gürüşmek özere hoşçakal .:cat:BODRUMUN KARANLIK SOKAKLARIN TÜVBEKAR SERSERİSİ :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben sana bozuğum... deneme sürüşünü hala yapmadım.... :) Olmuyor büyle... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst