hız+tutku=motorsiklet

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin kardeşim!
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
emomen' Alıntı:
18 yasındayım abilerimsiniz benden büyüksünüz benden cok cok tecrübelisiniz ama hız en sevdigim seyy ya, kazadan sonra 3 ay hastanede yattım allaha sükür simdi iyiyim evdekiler diyoki motorsiklet alırsan yakarız diye ben nasıl dayanırım buna ya motorsikletimi yakmalarınaa...

aileye hoşgeldin :) ve geçmiş olsun . bu insanların anlamadıgı birşey var bir motorcu araba kullanan birinden herzaman dikkatlidir . buna mecburdur dikkatsiz biri motor kullanamaz. ama arkadaşlarımında dedigi gibi hep motorcular suçlanır. benim bu zamana kadar okudugum izledigim motor kazalarının %70 ini araba komyonet minübus. vs..... gibi araçlar yüzünden yapmıştır. ama yavaş yavaş artık ülkemizde motorcuya olan saygı artıyor bu farkediliyor. neysee arkadaşım aman hız yapma biliyon hız tutkusu= ölüm yaralanma vs......... bunu sende ögrendin zaten ama içindeki o hız canavarını frenle :) :)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
33
hoşgeldin ve geçmiş olsun.
ailelerin nedense ömotora karşı bir tepkisi var.benim ailemde asla diyor motora.ama maddi özgürlüğümü tamamen elime alınca kimse tutamaz beni:)
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
abi merak etme; bu ailede senden küçükler de var, yaşım 17!! Ben de daha yeni motorcu oldum, ALLAH senin de gönlüne göre motor versin!! Bu arada büyük geçmiş olsun!!! (ailen için en önemli şey sensin; onların yerine kendini de koy ve ne kadar zor durumda olduklarını düşün; çocukları kaza yapmış ve tutkusu hala devam ediyor!!) Allah sana da kazasız, belasız, nazarsız ve hayırlı bir motor nasip etsin!!
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Büyüklerin içgüdüsel davranışlarını normal karşılamak gerekir kanısındayım.:bounce: Ben de bi motosiklet tutkunu ve bir babayım.Kendi evladımı motor üstünde düşündüğümde bilinç altımdan bir ürperti geliyor.Bu ilkel bir dürtü elnizde değil.İlerde kendi evlatlarınız olunca daha iyi anlayacaksınız.(evlenmemiş genç arkadaşlara...)tutkuların bilincinin önüne geçmesin kardeşim.Hoşgeldin Sağlıcakla kal:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
bana verdiginiz her bi cevap bir cicek gibi oldu cevap yazan her abi ve kardeşlerime tesekkür ederim...yüzünüz hep gülsün:))
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
aramıza hoşgeldin kardeşim umarım burda aradığını bulursun ve motorunada ailen izin verir ama lütfen dikkat ve yavaşşşş:rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
hiçbirşey motor sewgisini ezemez.nasıl olsa birgün gene bineceksin bu makinalardan birine...metin oll.bundan adım gibi eminim.... bende ufak tefek kazalar yaptım,ancak yıkılmadım ayaktayım...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
::hosgeldi aramıza inşallah yeniden motor alırsın ancak allah kazalardan korusun seni.Bu arada unutma ::tutkuy::
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
1
hoşgeldin birader geçmiş olsun yasaklar çiğnenmek içindir motor bırakılırmı aslanım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst