hız+tutku=motorsiklet

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
meraba, öncelikle site cok güzel olmuş elinize saglıkk bende sizin gibi motor hastasıyımm ama kaza gecirdikten sonra bana yasaklandı sizinle ancak böyle beraber olurum dedim ve sizin aranıza katıldım.burda herkes bir numara...:)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
ilk bi hosgeldin, ikincisi ise gecmis olsun. na kazasi gecirdinki motor sana yasaklandi??
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
18 yasındayım abilerimsiniz benden büyüksünüz benden cok cok tecrübelisiniz ama hız en sevdigim seyy ya, kazadan sonra 3 ay hastanede yattım allaha sükür simdi iyiyim evdekiler diyoki motorsiklet alırsan yakarız diye ben nasıl dayanırım buna ya motorsikletimi yakmalarınaa...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
91
hos geldın kardes .fakat neden bılmıyorum, arabalar kaza yapıyor olumlere yol acıyor da motosıklet kadar suclu olmuyor?
bırde su var bana mı oyle gelıyor yoksa ölümlü kazalara arabalar daha fazla mı yuol acıyor belkı9 yapılmıs bır arastırma falan var mıdır acaba?
ve gecmiş olsun
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Hoşgeldin kardeş ve geçmiş olsun. Biraz sabret kazanın etkisi azalınca tutkuna kaldığın yerden devam edersin inşallah.
Ama önce biraz sabır!
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
simdi genelde motorsiklet sürücüsünden fazla araba sürücüleri dikkatsiz ve ihmalkar oluyo bunun bedelini geneldede dikkat edenler cekiyor...bende böyle bir bedel ödedim sucsuz oldugum halde...

sabredecem insallah sizin aranıza tekrar katılıp turlar düzenleriz...eger benide aranıza alırsanızz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst