hız göstergesi çalışmıyor , (spacy110)

Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
3
evet arkadaşlar motorum spacy110 ,kilometre sayacı çalışıyor ama hız göstergesinin ibresi sıfırda sabit duruyor ,servise götürdüm sayacı değişiriz dedi ama baya para istiyor , sayacı ben açsam hız göstergesini nasıl tamir edebilirim . sorunu nasıl düzeltebilirim . görüş ve önerilerinizi bekliyorum .....
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
O kablosunun ucu ön tekere gidiyordu benimkinde o ön teker den çıkan ucu japon gibi bişeyle yapıştırmıştı eleman 3 tl filan ödemiştim
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
anladığım kadarıyla km teli kırık değil çünkü kat edilen km işliyor ancak hız göstergesi çalışmıyor demekki katranla ilgili bir problem var fakat motorunuzu alalı 2 sene olmamışsa bu kullanıcı hatası olamaz hondanın parça hatasıdır değiştirmeleri lazım .
garantisi yeni bitmiş honda motorları bile kendiniz ağzınızda iyi laf yapıyorsa gidip arayınca bazen tutuyor değiştiriyorlar çünkü sizlik birşey yok (doğru anladıysam)
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
50
Kilometre saati sensör yardımı ile çalışıyorsa muhtemelen gösterge saatinin içinde zemberekli bir elektrik motoru mevcut günlük ve sabit sayaç çalıştığına göre sensör, tesisat ve gösterge saatinin içindeki entegreler çalışıyor anlamına geliyor bu durumda ya zemberekli motor arızalı veya zemberekli motorun lehimleri bırakmış.

Tanıdığınız tecrübeli bir elektronikçi varsa muhtemelen arızayı çözebilir.

DİKKAT: Kilometre saati söküldüğünde ibreyi kesinlike elinizle çevirmeyin aksi halde kalibrasyon gerekecek.
NOT: Zemberekli elektrik motorun ismini tam bilmiyorum anlamanız için bu şekilde bir isim taktım.

Motosikletiniz garantili ise garanti kapsamında yapmak zorundalar.
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
3
bilgilendirme için saolun arkadaşlar , servisine sordum 146 tl dedi. ben bi açıyım olmassa yenisini alıyım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst