Havalidan cikan paraşut(5.5) veya bilya(4.5),motorun karenaj,depo,far,gosterge kısmına denk gelirse sıkıntı,2j olanlar bile etkili,hele havali tufekler 5-6j.
Hele 2.kattayim diyorsun menzil max 10-12mt
Bu işlerle uğraşma,en yakin emniyete git,durumu anlat.veya mahalle bekçileriyle görüş.
Cin den araç takip sistemleri var gps tracker yaz internete görürsün 250 lira civarı ( cinden kendin alırsan 100 tl ) aylık 5 tl İnternet paketi bimcell alıyorsun cep telefonundan istediğin zaman motosikletinin nerede olduğunu görüyorsun. Kafa rahat çalınırsa nerede olduğu görülüyor gidip alırsın.
Bir dönem evin balkonunda tüfeğimle beklemiştim halbuki motoruda hiç kitlemedim biri çalmaya niyetlensinde indireyim diye 4. Katta oturuyorum yaklaşık bi 50 metre mesafe var ordan suratına çaksam öldürmez ama saçmaları tek tek ayıklatana kadar hayatı sorgulatırım.
Bir dönem evin balkonunda tüfeğimle beklemiştim halbuki motoruda hiç kitlemedim biri çalmaya niyetlensinde indireyim diye 4. Katta oturuyorum yaklaşık bi 50 metre mesafe var ordan suratına çaksam öldürmez ama saçmaları tek tek ayıklatana kadar hayatı sorgulatırım.
Ya gözüne gelip kör olursa?
Ölse de çok umrumda olmaz açıkçası kör kalmasına mı takıldınYa gözüne gelip kör olursa?
Yukardan kızgın yağ boşalt üstlerine filmlerdeki gibi.
Havalı tüfek alıp balkonda nöbet tutmak, alarm ötünce de tüfekle yardırmak bir çözüm olabilir, ya da imkan varsa kasko yaptırmak..
Havalidan cikan paraşut(5.5) veya bilya(4.5),motorun karenaj,depo,far,gosterge kısmına denk gelirse sıkıntı,2j olanlar bile etkili,hele havali tufekler 5-6j.
Hele 2.kattayim diyorsun menzil max 10-12mt
Bu işlerle uğraşma,en yakin emniyete git,durumu anlat.veya mahalle bekçileriyle görüş.
Apartmanın içi derken bahçesine, bahçe demirlerine bağladım motosikleti.
Cin den araç takip sistemleri var gps tracker yaz internete görürsün 250 lira civarı ( cinden kendin alırsan 100 tl ) aylık 5 tl İnternet paketi bimcell alıyorsun cep telefonundan istediğin zaman motosikletinin nerede olduğunu görüyorsun. Kafa rahat çalınırsa nerede olduğu görülüyor gidip alırsın.
Bir dönem evin balkonunda tüfeğimle beklemiştim halbuki motoruda hiç kitlemedim biri çalmaya niyetlensinde indireyim diye 4. Katta oturuyorum yaklaşık bi 50 metre mesafe var ordan suratına çaksam öldürmez ama saçmaları tek tek ayıklatana kadar hayatı sorgulatırım.
E olsun? Umarım bir gün motorunuzu çalmaya çalışırlar da, ya kör olursa diye düşünceniz o an aklınıza gelir.
Ölse de çok umrumda olmaz açıkçası kör kalmasına mı takıldın![]()
Kesinlikle yapmamanızı öneriyorum. Malesef ki yurt dışından sipariş edeceğiniz GPS özellikli cihazların tamamı gümrükte takılmakta ve hakkınızda kaçakçılıktan soruşturma açılabilmektedir. Elinize ulaşsa da savcılıkta dosyanız açılabilir, veya hiçbir şey olmadan normal bir sipariş gibi adresinize teslim olabilir. Risk almaktansa hali hazırda yurt içinde satılanları almanızı öneririm.