Hırsızı yakalayan polise çift maaş

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Hırsız yakalama yarışına düşeceklerdir eminim. Düşünsene abi ayda 2 hırsız yakalarsan 4.000TL en az desek... Vur yıla, iyi para :mrgreen:
Aklıma geldi nedense :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Polisin görevi suçluyu yakalamak değil, suçu önlemek.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Sanki işi zaten bu değil :) memleketin kanunları gittikçe mükemmelleşiyor.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
O zaman motor yağını uygun değiştiren ustaya prim, okuma yazma öğreten öğretmene çift maaş, her yeri tertemiz yapan temizlik işçisine çift maaş, olması gerektiği gibi günde 5 vakit namaz kıldıran imama çift maaş, ekmeği kıvamında yapan fırıncıya teşvik verilmeli :)

Ben ilkokulda karnem hepsi 5 eve geldiğimde, babam hiç ifadesini bozmazdı, zaten işin bu, olması gereken bu derdi :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
O zaman motor yağını uygun değiştiren ustaya prim, okuma yazma öğreten öğretmene çift maaş, her yeri tertemiz yapan temizlik işçisine çift maaş, olması gerektiği gibi günde 5 vakit namaz kıldıran imama çift maaş, ekmeği kıvamında yapan fırıncıya teşvik verilmeli :)

Ben ilkokulda karnem hepsi 5 eve geldiğimde, babam hiç ifadesini bozmazdı, zaten işin bu, olması gereken bu derdi :)

13 tane taktir belgesi getirdim...bi haşlık bile görmediydim...:santa:
 

Agv

Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
244
sakin olun brüt o kadar net ikramiye 100 200 lira idi sanırım
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
cem yılmaz derdi...bakkal işini yapıyo diye onu takdir ediyo musunuz gibisinden bişeyler demişti...bravo bakkal diyenimiz oldu mu hiç...
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakalayamayan polisinde 2 aylık maaşını kessinler.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Arkadaşlar çift maaşdaki olay 2000-2500 üzerinden değil net maaşları üzerinden çift maaş.. Polislerin aldıkları net maaş aslında 50-100 lira arasında değişmekte üstü pirimler katkılar ödenekler v.s şeklinde devam ediyor. Yani hırsız yakaladıklarında kıdemli polisin bile alacağı maksimum para 200 lira oluyor. E adamlar zaten ekmek elden su gölden yaşıyor 100-200 liranın peşinde koşacaklarını sanmıyorum.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
bir de şu yönden bakın çalınan motosiklet daha çabuk bulunabilir
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
100-200 lira alacaksa, hırsız 300 vereyim görmezden gel der...:p
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
O zaman motor yağını uygun değiştiren ustaya prim, okuma yazma öğreten öğretmene çift maaş, her yeri tertemiz yapan temizlik işçisine çift maaş, olması gerektiği gibi günde 5 vakit namaz kıldıran imama çift maaş, ekmeği kıvamında yapan fırıncıya teşvik verilmeli :)

Ben ilkokulda karnem hepsi 5 eve geldiğimde, babam hiç ifadesini bozmazdı, zaten işin bu, olması gereken bu derdi :)

Bende mali müşavirim, müşterilerin beyannamelerindeki ödenen vergiden bana da pay versin.. daha fazla vergi ödetmek için etkili olur belkide.. :)
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
hiç kimse anlamamış olayı. geçmişe dönüyoruz beyler; o kadar çok faili meçhul hırsızlık, cinayet vs var ki polis o alacağı primlerle içeriye aldığı vatandaştan suçlu icat edecek. türk polisi kanıtlarla, delillerle suçluya ulaşmaz. yaptığından şüphelendikleri birini bulurlar sonra da suçu kabul edinceye kadar taciz, dayak, işkence yaparlar. böylece dosya da kapanır, primlerle de cepler dolar.

türkiyede suçlu yaratmada işkence münferit değil sistematiktir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst