Hint yapımı Harley Davidson'lar yola hazır

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hindistan'da üretilen ilk Harley Davidson marka motorsikletler satışa sunulmak üzere.

Motorsikletin SuperLow ve Iron 883 isimli modelleri ülkenin Haryana eyaletindeki yeni bir fabrikada monte edildi.

Fiyatları 12 bin dolardan başlayan motorsikletler, 1 Ocak'ta piyasaya sunulacak.

Şirket şimdiye kadar hazır yapılmış motorsikletler ihraç ediyordu ancak yüksek vergi oranları nedeniyle Hindistan'da monte edilen modelleri ihraç etmeye başladı.

Şirket adına yapılan açıklamada, Hindistan'da yapılan modellerde Harley Davidson'ın Amerika Birleşik Devletleri'ndeki fabrikalarında üretilen kalıplardan yararlanıldığı açıklandı.

Hindistan, aynı zamanda dünyanın en hızlı büyüyen motorsiklet marketi.

Ancak artan talebe rağmen, ülkede motorsiklet kullanmak büyük risk teşkil ediyor.

Her sene kazalarda yaklaşık 100,000 kişinin öldüğü bildiriliyor



Kaynak : http://www.internethaber.com/hint-yapimi-harley-davidsonlar-yola-hazir-315473h.htm#ixzz18O3iXEi7
 

Ekli dosyalar

  • Harley-Davidson_VRSCDX_V-Rod_2008_06_1024x768.jpg
    Harley-Davidson_VRSCDX_V-Rod_2008_06_1024x768.jpg
    25.9 KB · Görüntüleme: 28,677
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hintlileri tebrik etmek gerekir,daha dün filden indiler şimdi harley üretiyorlar.:mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Yakında yolda kalan Harley'ler de göreceğiz desenize. Harley de piyasa malı oldu yahu...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Korkmayın adı harleyse ona göre kaliteli malzeme kullanmışlardır,
Misal artısı büyük bir araba vardı ya :)
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
Ulan öküze tapanlar bile motorcu oldu bizde hiçbişey yok:pr:
Ülkede otomobil kamyon otobüs üretimine yapılan yatırımın binde biri motosiklete yapılmıyor. Millette afedersiniz ama koyun kardeşim, kimse şikayetçi değil, otobüslerde afrikalılar gibi sürüm sürüm sürünüyorlarda kimse halinden şikayet etmiyor. Motora şeytan işi diyen trafikte motoru yok sayan ama vergide köprüde otomobille minibüsle aynı klasmanda olan bir ülkede motosiklet fabrikası olmaması normaldir . Herhangi bir kültürün olmadığı bir memlekette motorsiklet kültürü yok demekte abestir. :pr:
 
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
62
Şu anda Hindastan emekçileri ülke olarak genel greve gitseler dünyada ekonomik kriz olur.Microsoft un büyük bir kısmı Hindistanda.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Hindistana inekçi falan denilmiş ya:)

En kalabalık nüfusa sahip ikinci ülke;
Kendi nükler tesisleri olan bir ülke;
Nükleer silaha sahip bir ülke;
Yazılım konusunda dünyada söz sahibi bir ülke;
Yıllardır Bollywood olarak zaman zaman Hollywood'dan fazla film çeviren bir ülke;
Satrançta rusya ve ondan ayrılan devletlere rağmen dünya şampiyonu çıkarmış bir ülke( Anand);

Kısacası ineklere tapanlar deyip geçilmeyecek bir ülkedir hindistan.
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
çin malları gibim uçuzz olursa alırız birer tane:flower::flower::flower:

yoksa resimlere bakarız bööölee
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Tvs apache lerde hindistan yapımı, ben çok memnun kaldım. Harley firmasıda adını kötüleyecek kötü bir malzeme kesinlikle kullanmaz.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
yolun ortasina bir inek çikmadigi surece,problem olacagini zannetmiyorum.
Hayirli olsun.:)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
74
hıntlılerı hafıfe almayın kafalı adamlardır ucuz malıyetlı orta kalıte malzemeler uretırler ama cınlı fıyatına wermezler sonucta harley.harleye gore motor yaparlar
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hindistana inekçi falan denilmiş ya:)

En kalabalık nüfusa sahip ikinci ülke;
Kendi nükler tesisleri olan bir ülke;
Nükleer silaha sahip bir ülke;
Yazılım konusunda dünyada söz sahibi bir ülke;
Yıllardır Bollywood olarak zaman zaman Hollywood'dan fazla film çeviren bir ülke;
Satrançta rusya ve ondan ayrılan devletlere rağmen dünya şampiyonu çıkarmış bir ülke( Anand);

Kısacası ineklere tapanlar deyip geçilmeyecek bir ülkedir hindistan.


Dahası;
Range roower ve Jaguar otomobil firlarını satın almaya çalışan ve dünyada elmas kesmekte işlemekte en ileri teknolojisi olan bir ülke..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Evet ya, bizde alsan alay konusu olacağın Tata firması Jaguar'ı almak istiyor. Artık bazı şeyleri değerlendirme kriterlerimizi hem yüceltirken hem de eleştirirken gözden geçirmemiz gerekiyor. Biz ne yapıyorsak veya söylüyorsak bütün dünya tersini yapmaya başlamışsa sorun onlarda değil bizdedir.

Harley konusunda da, Harley nerede üretilirse üretilsin Harley'dir. Önemli olan kendi kalite kurallarını uygulatmaktır. Bugün bazı başka forumlarda BMW'nin G650GS modelinin Çin'de üretileceğini duyup ağıt yakanlara çok güldüm. Sanki Çin'de üretilince kalitesi düşecekmiş gibi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst