- Katılım
- 11 May 2011
- Mesajlar
- 272
- Konu Yazar
- #1
SELAMLAR
Öncelikle Adım Emircan izmir'de yaşıyorum 17 yaşındayım 10 aralık 2011 de ehliyet sınavına girdim :mrgreen: sonuç bekliyorum
Gelelim konumuza motorum mondial 150 mash 570 km de yağı yeni değişti. ilk aldığımda (bu arada benzini hep 4.3 tl den alıyorum) 270 kuruş yaktı sonra 21 kuruş ondan sonra 20 ondan sonra 1 kez de olsa 16 kuruş yaktı şimdi gene 20 kuruş.Detaylara gelirsek
lastiklerim aşırı şışırıilmiş durumda.
93 kiloyum (fark ettirmez aslında ama)
sürüş şekilim sürekli sanayi içi 10 metrde bir dur kalk kontak kapat falan sürekli dükkanları dolaşıyorum.
verebileceğim bilgiler şuanlık bu kadar gelicek cevaplar için teşekür ederim. Mondial servisine gidiyom 20 kuruş diyom normal diyor kayışlı motor yakar diyor ellemiyorlar eylül ayında mail attım yeni döndüler
Öncelikle Adım Emircan izmir'de yaşıyorum 17 yaşındayım 10 aralık 2011 de ehliyet sınavına girdim :mrgreen: sonuç bekliyorum
Gelelim konumuza motorum mondial 150 mash 570 km de yağı yeni değişti. ilk aldığımda (bu arada benzini hep 4.3 tl den alıyorum) 270 kuruş yaktı sonra 21 kuruş ondan sonra 20 ondan sonra 1 kez de olsa 16 kuruş yaktı şimdi gene 20 kuruş.Detaylara gelirsek
lastiklerim aşırı şışırıilmiş durumda.
93 kiloyum (fark ettirmez aslında ama)
sürüş şekilim sürekli sanayi içi 10 metrde bir dur kalk kontak kapat falan sürekli dükkanları dolaşıyorum.
verebileceğim bilgiler şuanlık bu kadar gelicek cevaplar için teşekür ederim. Mondial servisine gidiyom 20 kuruş diyom normal diyor kayışlı motor yakar diyor ellemiyorlar eylül ayında mail attım yeni döndüler