Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam bi kere çok kapılmican . isterse nicole kidman olsun.kapılırsan ,o da anlarsa diferansiyeli dağıtırsın.çok ciddiye alırsan yanarsın. olabildiğince takmamaya çalışmak lazım.

kim ne derse desin, peşinde 20 erkek olan sıradan bi kızla, peşinde 1 kişi bile olmayan sıradan bir erkeğin ilişkisinde erkeğin ezilmesi ve eninde sonunda terk edilmemesi olanaksızdır.fazla takmicaksın bu kadın milletini.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
yaa raflar bişi sorcam.Sen bu "kadın milletini" ne sanıyosun acaba???Doyumsuz öcüler miyiz biz????Ben mi farklı düşünüyorum sen mi garipsin anlamadım ama bana bağlandığını hissettiğim bi erkeği terkedicek kadar salak deilim ben yaa güselim ilişkiyi peşimde bissürü adam war die nie bozıyım deli miym ben:silent: .Tamam bana söylenmiş bişi deil ama sonuçta o "milletin" içinde ben de warım.Bence gerçekten aşkı arayan bi adam dürüst olsun kendi olsun aşkı yaşamaktan sizin gibi korkmasın yeter.Karakterler uyumluysa olacaktır ztn.Benim de bi ilişkim var;aynı zamanda benimle birlikte olmak isteyen başkaları da var ama bi gün bile dışarıya şööyle bi bakıp sewgilimi hangisi için bırakabilirim diye düşünmedim bile.Sen yeterli gelmezsen alternatifleri değerlendirir tabi kız napsın yani.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
raflar' Alıntı:
hocam bi kere çok kapılmican . isterse nicole kidman olsun.kapılırsan ,o da anlarsa diferansiyeli dağıtırsın.çok ciddiye alırsan yanarsın. olabildiğince takmamaya çalışmak lazım.

kim ne derse desin, peşinde 20 erkek olan sıradan bi kızla, peşinde 1 kişi bile olmayan sıradan bir erkeğin ilişkisinde erkeğin ezilmesi ve eninde sonunda terk edilmemesi olanaksızdır.fazla takmicaksın bu kadın milletini.

Kapılmak lazım bence hem de hiçbir şeyi göremeyecek kadar kapılmak.bence aşk budur.Ayrıca aşk bir güç savaşı olmamalıdır , zarardan başka bir şey getirmez bu kişilere. Aşk sevgilinle motorla gezmek gibidir:rendeer: ama maalesef günümüzde bu kadar içten bir kız (erkek) bulmak çok zor...:salut:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al birini vur ötekine:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TRONİC, bence sen rahatın battığı insan modelisin belanı arıyosun.huzursuzluktan mutlu olur mu bi insan ya. valla ben tarz olarak huzurdan yanayım.

SİLENTFAİRY, evet bence ilgi göçrmeye karşı çok ürkütücü bi zaafınız var.doyumsuz öcüler olduğunuzu düşünüyorum evet.önemli olan adamın size bağlanması değil sizin bağlanmanız(bu imkansız gibi).aşkı yaşamaktan korkarım çünkü kadınla erkek bekarken eşit değil.peşinde 20 kişi olan bi kızla peşinde kims eolmayan bir erkeğin ilşkisinde erkek en ufak bir hatasında terk edilir.o yzüden diken üstündedir.hem kapris çeken taraf olur.ama kadın hiç takmaz. çünkü nasıl olsa peşinde başkaları da vardır.hep söylerim hayatta çok olan şeyler değrsizdir.bekar ve gençken sizin için erkek bol ve değer vermiyosunuz bana göre

eşinde 20 kişi olan bi kızla peşinde 1 kişi bile olmayan erkeğin ilişkisinde erkeğin ezilmemesi mümkün mü ya..takar mı o kız o adamı.tabi ki onlar hancı biz yolcuyuz.niye aşık olup da rezil olalım.

anlamadığım şey şu.bir ilişkin varsa çevrendeki erkekler nasıl bilmiyor bunu?(gizliyo musun yani)
diyelim ki ilişkini bilmiyolar(bu imkansız gibi), gelip yanaşabiliyorlarsa o da bir sorun. çünkü yüz bulamasalar ilgi gösteremezler.
sen de yeterli gelemeyebilirsin.o da tombaladan kim çıkarsa hesabı önüne gelene inceden yazıyor da olabilir.bunu bu kadar doğal karşılama başına gelince öyle olmaz(tabi adama o kadar değer veriyosan)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
bu biraz erkeğin otorite meselesi bence::blusssh: walla dierlerini bilmem ama en azından ben doyumsuz öcülerden biri deilim.Senin doyumsuz öcü olduğunu düşündüğün kitle de aradığını bulamayan şanssız kadınlar bence.Aşkı yaşadığına inanan biri dışarıya kapalı olmalı.Birine aşıkken başka birine niye ihtiyaç duyalımki:silent: başka birini aratıcak kadar kötü bi ilişkiyse bu kadın erkek hiç farketmez bi başkası bulunabilir hatta aranabilir ya da yalnız ve mutlu da yaşanabilir illa bi ilişkimiz olması da gerekmiyo tabi.Malesef dışarı çıktığımda rahatsız edecek bir ilgi var üzerimde.Ama bak malesef diyorum hiç de memnun fln deilim:pr: .Sana şunu söyliyim,aşığım mutluyum ve başkaları umurumda deil...Yaşasınnn doyumsuz bi öcü deilimmm:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya silent bilmem ne abla neden alındın :)
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
kadın milleti die genellemein o zmn kardeşim ben erkeklerin hepsi şerefsizdir desem nasl olay çıkar bi düşünsene
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben kızmam çoğumuz öyle:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
raflar' Alıntı:
TRONİC, bence sen rahatın battığı insan modelisin belanı arıyosun.huzursuzluktan mutlu olur mu bi insan ya. valla ben tarz olarak huzurdan yanayım.

hocam sen de ekşi sözlük yazarısın galiba hemen modelledin beni :cherry:

rahat batması falan değil , sen gerçekten sevdiğin birine denk gelmemişsin ya da seni gerçekten seven birine denk gelmemişsin bence. söylediğin tarzda kızlar çok fazla evet ama bu hepsini genelleyemez maalesef. umarım bir gün seni bu söylediklerinden vazgeçirecek birine tutulursun o zaman huzuru da bulursun , sevgiyi de.:) :rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Bizim arkadaşında hiç kız arkadaşı hiç olmamıştı bi tane kızla tanıştırdık ortada fol yok yumurta yok kıza sahiplenip salak salak haraketler yapmaya başladı kimse böyle olmasın oturaklı olunması hiç kız arkadaşının olmaması daha iyi
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sakal o görmemişlik oluyor :)
allaha şükür değiliz erkekten fazla kız arkadaşım olmuştur dost olarak:)
en sevmediğim şey belaltını düşünmek ve konuşmak:)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
musti81' Alıntı:
sakal o görmemişlik oluyor :)
allaha şükür değiliz erkekten fazla kız arkadaşım olmuştur dost olarak:)
Sözüm bu tür adamlara zaten tanıştırdığımız kıza sorduğu soruları yazayımda gülün biraz
-daha önce kaç kişiyle çıktın adları ne

Kız konuşsana diyo hiç konuşmuyosun diyo
- konuşmaycam ben diyo

aklıma gelmedi şimdi ama bizi kendini rezil ederek baya güldürüyo biraz sosyal olmak gerekiyo öküz gibi sap sap dolaşmak olmuyo tecrübelenmemiş olanlara söylüyorum
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
oooooooo bu topic almış başını gitmiş ara ara bakıyordum artık hepsini okumak namümkün olmuş:cherry:

musti bak sen bu raflar arkadaşa takıl hayatını yaşa bence:p

ya da sen de yap bi organizasyon sadece arkadaşı olmayan bayan ve erkekler gelsin:mrgreen:
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
82
raflar' Alıntı:
valla hocam bence sen ya ne istediğini bilmiyosun ,
ya da hep bulduğuna razı olmuşsun ama hiç biri idealindeki kız değilmiş heralde.

3. bir şık daha var. bulduğuun kızlar gerçekten çok sıkıcı tiplermiş.(türk kadını muhabbetin yürümesi için hiç bir şey yapmaz.o konuşsun ben dinliyim ,beni eğlendirsin der, herşeyi devletten bekler.gerçekten çok sıkıcı bir format yani klasik türk kadını)....bence ne istediğini kafada netleştirmek lazım.

hocam genelde şöyle bir durum ortaya çıkıyor bu kız milleti çok konuşuyo.konuşuyo konuşuyo..konuşuyoo.. bide durup durup sen niye hiç konuşmuyon diyo.
ilişkinin üzerinden belli bir süre geince hayatıma çok karışmaya başlıyo sanki herzaman birlikte bişeyler yapmak zorundaymışız gibi kendime vakit ayırmama izin vermiyo.
aslında belki bende hata var ama sevgiliysek göbeğimizden bağlı değilizki biribirimize.
ilişki bu boyuta taşınmaya başladığında benim canım sıkılıyo yanlızlığı arıyorum.kendimi terk ettiriyorum buseferde yanlız kalıyorum.
tabi kızlar cihan cihan diye bayılmıyo kapımda sıra bekleyen 50 tane kız yok yanlız kalıyorum aylarca bu sefer yanlızlık koyuyo
buyüzden korkuyorum evlenmekten 30 yaşına geldim hala bekarım kaldım evde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
silent hanıma cevap vereyim.......türkiye cumhuriyetinde dışa kapalı kadın yok.olsa ben alıcam zaten. sokaktan geçen 10 tane kızı çevirin hepsinin cep telefonunda,15 sene önceki ilkokuldan sınıf arkadaşı erkeklerden tutun da 12 sene önceki MAAAAAALLEDEN KOMŞUNUN OĞLUNA,9 sene önce mezun olunan liseden erkek sınıf arkadaşlarına,10 sene önce gidilen öss dersanesinden sınıf arkadaşına ,9 sene önceki ehliyet kurusundan sınıf arkadaşına kadar ne kadar gereksiz eleman varsa hepsinin telefonu kayıtlıdır ve işin kötüsü de bu heriflerle iletişim halindedirler.herifler ararlar da yani. hepsini de bir kenarda tutarlar.çünkü doğaları gereği çok eşliliğe eğilimliler. aşık bile olsalar tek kişinin ilgisi yetmiyo bunlara

cihan benim yaşlamıma girenler de hiç konuşmazlar o konuşsun ben dinliyim hesabı herşeyi devletten bekleyen aşırı tembel ve sıkıcı tiplerdi.

silent dışarı çıktığında ilgi görmekten rahatsız olduğun konusunda monitörün içine baka baka yalan söylüyosun.tamam yaşamında biri var ama onun ilgisi sana yetmediği için kamuoyuna da açıksın.NEA ŞURAYA YAZIYORUM,,,,diğer ketoların da ilgi göstermesi hoşuna gidiyor ve egon tatmin oluyor bence. sen istemedikten sonra kimse sana ilgi gösteremez.yüz bulamaz çünkü.demek ki buluyolar.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
Sende arkadaşlık kavramı yok mu acaba????Bi bayanın çevresindeki erkek sadece arkadaşı olamaz mı yani???Bugüne kadar tamam işşte bu adam aldatmaz dediğim 3 adam tanıdım ben(ki sadece hayatıma girenlerden bahstmiyorum.Aile arkadaş çevresi vs. bi şekilde karşılaştığım tüm erkeklerden bahsediyorum hepsi içinde ewet sadece 3!) ööle kesin konuşuosun da dışa kapalı kadın yok diye.Dışa kapalı kadın war dediimde de uzaktan sallamıom ben kendimden biliorum::miiz:: Ayrıca dışa kapalılık kadının kişiliinden karaktrinden fln deil ilişkinin güzelliğinden nasıl yürüdüğünden gelir.Aldatılası bi adamsa aldatırım tabi ya da ne bilim ilgisizse,sevgisini belli edemiyosa,herkese her türlü fedakarlıı yapıp bana gelince pasif adamı oynuosa,bana saygısı yoksa,aramıosa fln yedek de tutarım.Öyle adamın da yedek hakkıdır yani.Baktım olmuo terkederim ya yalnz olurum ya da yedeklerime şööle bi göz atarım.Ama dediim gibi hakedene yaparm.Daha önce de sööledim aşığım,mutluyum,başkaları umurumda deil.Bunun bööle olmasındaki en büyük pay da sewgilime ait bizi suçlıcaınıza özeleştiri yapın biraz...::blusssh:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hadi arkadaslik kavramini hosgorduk,simdi sana bi soru silentfairy hanim,ayni arkadasligi esin veya erkek arkadasin yapsa tutumun ne olur.Insan ne olursa olsun icindeki kuskuyu yenemez ve kiskanir.Haa unutmamak lazim seven insan kiskanir,sevmedigin bi insani niye kiskanasinki.
Ayrica sana sordugun bu sorunun yasanmis bi cevabini vereyim.Cok pesinden kostuktan sonra baslayan bi iliski.Cok iyi gibi gorunen bi rus kizi,gercekten sevmistim.asla sormadim bu erkek kim veya cep telefonunu verirmisin bakacam,kontrol etcem.Ama birgun internet cafede rahmetli erkek arkadasimin olmeden onceki kiz arkadasiyla MSN'de uzun bir sureden sonra ilk defa konusurken kiz arkadasim gordu ve bomba patladi,kizcagiz MSN'de benim onla alakam yok,ben onun olen arkadasinin kiz arkadasiyim diye yazmasina ragmen kiz arkadasim inanmadi ve bu ufak catlak yuzunden 1 haftada iliski bitti.
Belki deyeceksiniz yukarda yazdin seven insan kiskanir diye.Ama bu kiskanma degil tamamen guvensizlik.Guvensizlik varsa DUNYA GUZELI olsa o iliskiye baslamam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst