hiç olmadığım kadar mutluyum..

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Hiç olmadığım kadar mutluy(d)um da ne oldu birden anlayamadım :D

dfkyx.jpg
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
büyüyünce ne olmak istersin sorusuna şimdi cevab veriyorum "Mutlu"

sözü aklıma geldi..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Karikatürü gördükten sonra çevremdeki herhangi birine uçan tekme atmak istiyorum :jocolor:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bi daa espri yapmaya çalışmıycam diye söz vermiştim ama unutuyorum bazen, özür dilerim :salut:
Hmmm :pale: kusura bakma ya anlamadım ben onun espri olduğunu valla
Espri iyidir ama insanlar ne düşünücek diye kafa yormadan yapıvermek iyidir :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst