Hiç motosiklete bindinmi amca ?

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Evet eminim hemen hemen herkesin başına geliyordur cogunluklada biz gençlerin ne zaman babamla aramızda bi motosiklet muhabbeti olsa dükkandayken illa gelir bi amca cocugum aman Allah korusun sakın binme , babamada motor falan alma ölmek mi istiyor bu cocuk falan filan gibi şeyler , bende diyorumki böyle diyen amcalara hiç motora bindinmi amca ? cevapsa net binmedim ben manyakmıyım delimiyim ne işim olur canımamı susadım araba varken motoru kim ne yapar ?
eminim sizinde geliyordur başınıza bu tür şeyler aslında böyle acılan konular var bende takip ediyorum fakat bir konuda ben açayım dedim herkesin görüşlerini alalım bakalım :)
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
124
benimde başıma geliyor , karşımdakini boğazlayasım geliyor , sanane be adam , sanane be kadın . ben motor almaya niyetlenmişim , gitmişim kapora vermisim meraklı komşu teyze sorar

-ne yaptınız
+dolaştık öyle bi , iyi günler..
-nerden böyle(ısrarla)
+öyle bi motosikletlere falan baktık , hoşumuza gitti bi tane alıyoruz
-aman haa almayın vaz geçin.. kaza yaparsınız , arabanız var motora ne gerek vs.
+teyze takma sen kafana rahat ol , ben uzun yıllardır motor kullanıyorum, biz alıyoruz motoru kapora verdik vaz geçemeyiz
-olsun çocum olsun vazgeçin , seni kandırdımı bu neden alıyosunuz motor , ne var motora binecek
+teyze hayatımıza neden müdahele etmeye çalışıyosun anlamış değilim
-almayın çocum almayın
+ bi s... git bee.......

şeklinde benim cinlerimi tepeme çıkartan bir konuşma yaşadım..
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
dahası var: " şeytan icadı bu" veya " düşmanına kurşun sıkma motosiklet hediye et" :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
bence Türk toplumuna bu bilinci kazandırmamız cok zor ancak gelişen milletler seviyesine geldiğimizde yani genç nüfus arttıgında biraz daha bu olaya alışılabilir sanırım
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eşşek hoşaftan ne anlar..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
ben:motor alıcam baba
baba: alırız oğlum
anne:neeeeee ben oglumu bile bile öldürttürmem ..
ben:anne ne olcak sacmalama ne ölmesi anne..yaşamak denir ona..
annem:şeytan arabası o..ahmet bak sonra cok vicdan azabı cekersin bu cocuga bişey olursa...
baba:adam akıllı kullanırsa bişey olmaz.. hem arada bende gezerim ...
anne:eek:glunda senin gibi... adam akıllı aracmı kullanır..
ben:baba söz yavas gidicem ama zx6 istiyorum:
baba: oglum onlardan bende istiyorum vınnnn edenlerden dimi gencligimde javam vardı ne giderdik...
anne:ahmmmmmeeeetttttttt.
baba:ne var ayse çocuk hevesini alsın..
anne:çocuk canını alır anca o motorla..
ben: anne ya neolcak hersey kader değilmi ?
baba:tamam oğlum alırız ama su çekler bir ödensin hele..
anne:inşallah ödenmezler öldürcen oğlumu..
ben:saol baba..anne sen elinin hamuruyla erkek işine karısma..
baba:ama bak motorla bende gezicem..caddede 1 2 vınnn yaparım..
ben:eek:ff tamam baba ama sen benim eski 125 likle koskoca çimenlikte duran tek agaca carptın :silent:
baba: yok oglum çarpmadım sıyırdım..
ben:tamam baba..

işte sık sık bu tür muhabbetler geçiyor bizim evde bu aralar..ama isimler hayal ürünüdür :)
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
- Şeytan icadı..
- sen hiç arabadan düşen birisini gördnmü .. | Sen arabada kask takıyormusn.. ?
aman olum dikkat edin binmeyin suna bi daha bak kimler can veriyor bunlar yüzünden yapmayın evladım.. gibi gibi daha
--------------------------------
bugn muhabbet qecti arkların sokağında..
-Merhaba oğlum..
aLeyKumselam dayı.. :)
- oğlum hiç korkumuyormusn ?
Neyden ?
- bu motordan
Ne oLmuşki ?
- Oğlum bu motor şeytan icadıdır binmeyin suna bak arkadaşınada aldırdın oda binmeye başladı.
Dayıcım hayırdır yaa ?
- oĞlum iyiliğin için diyorum sana
Dayı ...
- Efendim ?
Sen hiç motora bindinmi ?
- EveT binmiştim bi kere düşmüştük.
Nasıl düştünüz ?
- Ben motora bindim bizim blader de motoru tam dengede tutamadı durduğumuz yerde düştük..
( Muhabbeti uzun tutsam dayıya ayıp olucaktı uzayıp gittim :D )
Hmm oda qüzeL nese dayı aLLaha emanet ben gidiyorum ..
dikkat et oğlum binme şuna !!!!...
( ne kadar içimden gecmesede gülmeden geçemiyorum bu muhabbet sonrası arklara anlattıqımda krizlere giriyoruz bende sizinle paylaşıyım dedm.. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Binmeyin şu lanet aletlere ..binmeyin şu şeytan icatlarına..
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
25
-oğlum dusersın tehlıkelı o bınme
-doğru soyledın amca bınmıcem artık satıcam bunu da
-aferim evladım en iyisini yaparsın
-sağol amca iyi günler
-iyi günler evladım
-VIIINNNnnn:::.......
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
:)Hepimizin başına gelir ama anlatamazsın..
Bir şey olucaksa buna kimse engel olabilirmi?
Motordan düşüp kafam yarılcak dimi...
Motorum olmasa sokakta düşcem yada kafama bir şey düşecek!!

Ölücek olsam motora binmesemde ölücem
Kadere inanıyolar ama bunu diyince ben bu açıklamaları yapınca o ayrı diyolar..
Benmi yanlış biliyorum..

Her akrabamız babama der satın düşer bir şey olur...
çokta TINNNNNNNN
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Neden araba almadın motor aldın.Arabanın önünü kaldıramıyorum da ondan.:) Favori lafımdır.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
-oğlum dusersın tehlıkelı o bınme
-doğru soyledın amca bınmıcem artık satıcam bunu da
-aferim evladım en iyisini yaparsın
-sağol amca iyi günler
-iyi günler evladım
-VIIINNNnnn:::.......



OOOO hakketten süpermiş:mrgreen:

Bunda sonra bu tür sorulara bende bu cevabı vericem:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bende bu cumartesi tersi Muhabet oldu. Hazırlandım cıkıyorum dışarı Karşı komşum Mehmet Amca geldi.

-Bende gencliğimde cok kullandım 2 tane sıfırdan jawa eskittim. Bunun verdiği zevki hiç birsey vemez insana aman cigerlerini koru cok cektim ben.
-Mont kask eldiven hersey tamam soguk almıyor Mehmet amca.
-Tamam o zaman.
-Bazen araba ile duruyorum yanımdan milllet geciyor ben bekliyorum kotu oluyor. ( Biraz buruk halla kullanmayı ister. )
- Verim anahtarını kullan istersen arada Mehmet amca.
-Artık güvenemem kendime aman dikkatli ol.

Mehmet amca 70-80 yaslarında dipcik gibi allah uzun ömür versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst