- Katılım
- 25 Haz 2020
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
Motosiklet tecrübem sadece artçı olarak var. Bir kez de vitesli bir motosiklet sürmeyi denedim ama bana çok ağır geliyor. Durma esnasında ayağımı yere koyduğum an yan devriliyorum. Gücüm yetmiyor. 
Scooter sürmeyi de denedim bir sorun yaşamadım düşmedim 25 dakika boyunca da sürdüm ama scooter sürmek istemediğim için vitesli bir motosiklet sürmeye kafayı taktım.
Hata mı yapıyorum? Ne önerirsiniz?
Marka model önerisi de alabilirim.
Fiyatlar uçmuş bulunmakta. Çok para veremem çünkü zaten motosikletin içinden geçeceğim içim acisin istemiyorum.
Teşekkürler şimdiden.
Scooter sürmeyi de denedim bir sorun yaşamadım düşmedim 25 dakika boyunca da sürdüm ama scooter sürmek istemediğim için vitesli bir motosiklet sürmeye kafayı taktım.
Hata mı yapıyorum? Ne önerirsiniz?
Marka model önerisi de alabilirim.
Fiyatlar uçmuş bulunmakta. Çok para veremem çünkü zaten motosikletin içinden geçeceğim içim acisin istemiyorum.
Teşekkürler şimdiden.