Hic Ducati Kullanan veya Sahip olan varmı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ben tanışmadım hiç, ama marka çok dehşetli geliyor kulağa. oğlum olursa adını Ducati koyabilirim!
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Ducati kelimesi gerçekten insanı tırmalayan bi kelime bana göre de. Bir ara almayı düşünüyordum, Ama motorun özelliklerini incelemediğim için ( yani bana çok tuzlu gelir diyerek düşünmüştüm :mrgreen: ) Ducati sayfasını açmadan kapattım. ama bir gün almak isterim. Şasisinin Çok sağlam olduğunu biliyorum.
Almayı mı düşünüyorsun=
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Zeda3000 (yalnış yazdıysam özür dilerim.:) ) Ducati Monster kullanıyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst