HHHHHHHH

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
plaka al dedi sen de aldın öyle mi?
hayırlı uğurlu olsun şekerim :rendeer:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
basliga bakarsan anlarsin, plaka al demis ama simdi o kadar HHH diyor ama cikmiyor, fena girmis
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ben de liebermann "mission completed" diyince büyük israil kuruldu sandıydım
meğer mezit motor almış da dili döndüğünce anlatmaya çalışıyormuş
bu günleri de gördük ha
meteyi çağırın, bu dili en iyi o biliyor :p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yanlışlık olmuş yavv başlık öle değildi..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
açmadan konuyu ön izleme yapim derken yazdım..farkına varmadan açmışım...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Başlık nasıldı söyle de düzelteyim Mezit.
Bu şekilde ceza puanıyla kutlamayalım motor alışını :)
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız keyifli sürüşler :cat: (Tabi motor aldıysan,başlıktan da içerikten de bunu anlamak zor :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

Derken düzgün açılmış olan başlığı gördüm,aşağıdaki linkten devam edebilirsiniz ;
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/99477-pirensipte-anlastim-kanuni-racer-200-hayirliai-artik.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst