- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 977
telefon numarasını defalarca aradım ve "OGS için 1 HGS için 2'yi tuşlayın" mesajından sonra 2'yi tuşlar tuşlamaz tak telefon kapandı.
artık kaçıncı denemede "bekleyenler arasında 97. sıradasınız" cevabını alınca beklemeye koyuldum. bir saate yakın beklemeden sonra cevap aldık, lakin sonuç alamadık. bir köprü, iki otoyol geçiş ücretini cezasıyla birlikte ödeyeceğiz.
işin en tuhafı cezayı sadece ptt şubesinden ödeyebiliyormuşum. ödeme yaptıktan sonra dekontu e-mail ile muhteremlere göndermem, sonra telefonu tekrar arayıp da işlem yaptırmam gerekiyormuş. ptt parayı alıyor fakat ilgili hesaba işlemiyormuş. telefon operatörüne "senin bir kabahatin yok ama bu sistemi böyle kuranın" diyip kapattım.
yarın paşa paşa gidip ödeyeceğiz. inşallah ptt şubesinde fazla sıra yoktur ve akşam olmadan "bekleyenler arasında 99. sıraya" girebilirim.
artık kaçıncı denemede "bekleyenler arasında 97. sıradasınız" cevabını alınca beklemeye koyuldum. bir saate yakın beklemeden sonra cevap aldık, lakin sonuç alamadık. bir köprü, iki otoyol geçiş ücretini cezasıyla birlikte ödeyeceğiz.
işin en tuhafı cezayı sadece ptt şubesinden ödeyebiliyormuşum. ödeme yaptıktan sonra dekontu e-mail ile muhteremlere göndermem, sonra telefonu tekrar arayıp da işlem yaptırmam gerekiyormuş. ptt parayı alıyor fakat ilgili hesaba işlemiyormuş. telefon operatörüne "senin bir kabahatin yok ama bu sistemi böyle kuranın" diyip kapattım.
yarın paşa paşa gidip ödeyeceğiz. inşallah ptt şubesinde fazla sıra yoktur ve akşam olmadan "bekleyenler arasında 99. sıraya" girebilirim.