- Katılım
- 12 Nis 2015
- Mesajlar
- 154
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba,
Artık neredeyse hergün ceza gelmeye başladığı için beni telaşlandıran bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
2017 yazında HGS'ye 20,30,50 tl gibi yüklemeler yapıyordum akabinde 1 hafta içinde bitiyordu, kontrol ettiğimde 7 TL üzerinden ücretlendirildiğimi gördüm, bu onuda itiraz etmeye hazırlanırken içinde bakiye bittiği için de ceza kesilmişti.
Bknz alınan ücret.

Konu ile alakalı mail attığımda gerekli incelemeler yapıldıktan sonra tarafınıza dönüş yapılacaktır denildi. Geri dönüş yapılmadı yeniden
kontrol ettiğimde resimdeki gibi fiyat revizeleri gördüm.

Hafta başından beri 2017 yaz dönemine ait ceza tebliğ edilmeye başladı ( 6 adet ihlal gözüküyor) ve yine 7 TL üzerinden işlem görmüş ve ceza kesilmiş olarak gelmeye başladı. Hatta geçmediğim 2 tarih üzerinden de ceza yemişim.

Sanıyorum revize yaptıklarında alınan parayı bölmüşler bu yüzden 0.00 ücret gözüken yerler var..

Az önce kontrol ettiğime göre de:
Bu nasıl bir sistem anlayamadım, kontrol eden ve düzelten bir mekanizma yok mu? Belliki mutlak bir hata var. HErgün kapıya birinin cezanız var diye gelmesi de pek keyifli değil tahmin edersinizki. Telefonla da ulaştım mail atmam gerektiğini söylediler. Mail bekliyorum, beklerken de bir sürü ceza gelmesinden korkuyorum malum bu cezaların bir de ödeme süresi var...
İşin hızlana bilmesi ya da en azından birilerinin birşey açıklaması adına başvurabileceğim başka bir yer var mı? ya da bu sırada ne yapmalıyım başına böyle bir şey gelen var mı?
öneriler için şimdiden teşekkürler!
Artık neredeyse hergün ceza gelmeye başladığı için beni telaşlandıran bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
2017 yazında HGS'ye 20,30,50 tl gibi yüklemeler yapıyordum akabinde 1 hafta içinde bitiyordu, kontrol ettiğimde 7 TL üzerinden ücretlendirildiğimi gördüm, bu onuda itiraz etmeye hazırlanırken içinde bakiye bittiği için de ceza kesilmişti.
Bknz alınan ücret.

Konu ile alakalı mail attığımda gerekli incelemeler yapıldıktan sonra tarafınıza dönüş yapılacaktır denildi. Geri dönüş yapılmadı yeniden
kontrol ettiğimde resimdeki gibi fiyat revizeleri gördüm.

Hafta başından beri 2017 yaz dönemine ait ceza tebliğ edilmeye başladı ( 6 adet ihlal gözüküyor) ve yine 7 TL üzerinden işlem görmüş ve ceza kesilmiş olarak gelmeye başladı. Hatta geçmediğim 2 tarih üzerinden de ceza yemişim.

Sanıyorum revize yaptıklarında alınan parayı bölmüşler bu yüzden 0.00 ücret gözüken yerler var..

Az önce kontrol ettiğime göre de:
- HGS.ptt.gov.tr üzerinde herhangi geçiş ihlalim gözükmüyor.
- HGS üzerinde güncel olrak 6.sınıf olarak bulunuyorum ve son geçişlerim 3.5 tl gözüküyor ama cezalar 7 tl.
- HGS kartımda halen 117 TL bulunuyor.
Bu nasıl bir sistem anlayamadım, kontrol eden ve düzelten bir mekanizma yok mu? Belliki mutlak bir hata var. HErgün kapıya birinin cezanız var diye gelmesi de pek keyifli değil tahmin edersinizki. Telefonla da ulaştım mail atmam gerektiğini söylediler. Mail bekliyorum, beklerken de bir sürü ceza gelmesinden korkuyorum malum bu cezaların bir de ödeme süresi var...
İşin hızlana bilmesi ya da en azından birilerinin birşey açıklaması adına başvurabileceğim başka bir yer var mı? ya da bu sırada ne yapmalıyım başına böyle bir şey gelen var mı?
öneriler için şimdiden teşekkürler!