..güzel yurdum china nın çöplüğü haline geldi.bu araçların hangisinde euro 3 standartları var..?
.. youtube de çarpışma testlerini izleyin alayı pert oluyor sürücülerde iptal..
..bu kanuni nin motorlarından ne hayır gördük ki arabalarından görelim..
.. eğer illaki vatandaşımıza iyilik yapmak istiyorlarsa lütfen kanuni ismini değiştirsinler zira o ismin tarihimizde ve dünya tarihinde saygın bir yeri var ltf hiç kimse bu büyük isme gölge düşürmesin,hiç kimse çin mallarını da yerli malı diye yurdum insanına yutturmaya kalkmasın ..yemezler..saygılarımla..:farao:[/QUOT
asphaltkowboy, çok güzel yazmışsın katılıyorum.son noktayı koymuşsun yani.
..güzel yurdum china nın çöplüğü haline geldi.bu araçların hangisinde euro 3 standartları var..?
.. youtube de çarpışma testlerini izleyin alayı pert oluyor sürücülerde iptal..
..bu kanuni nin motorlarından ne hayır gördük ki arabalarından görelim..
.. eğer illaki vatandaşımıza iyilik yapmak istiyorlarsa lütfen kanuni ismini değiştirsinler zira o ismin tarihimizde ve dünya tarihinde saygın bir yeri var ltf hiç kimse bu büyük isme gölge düşürmesin,hiç kimse çin mallarını da yerli malı diye yurdum insanına yutturmaya kalkmasın ..yemezler..saygılarımla..:farao:
..güzel yurdum china nın çöplüğü haline geldi.bu araçların hangisinde euro 3 standartları var..?
.. youtube de çarpışma testlerini izleyin alayı pert oluyor sürücülerde iptal..
..bu kanuni nin motorlarından ne hayır gördük ki arabalarından görelim..
.. eğer illaki vatandaşımıza iyilik yapmak istiyorlarsa lütfen kanuni ismini değiştirsinler zira o ismin tarihimizde ve dünya tarihinde saygın bir yeri var ltf hiç kimse bu büyük isme gölge düşürmesin,hiç kimse çin mallarını da yerli malı diye yurdum insanına yutturmaya kalkmasın ..yemezler..saygılarımla..:farao: