HF Kanuni Hafif Ticari Araçları Lider Otomotiv'de satışa sunuldu..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beğenip alan hayrını görsün..
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
..güzel yurdum china nın çöplüğü haline geldi.bu araçların hangisinde euro 3 standartları var..?
.. youtube de çarpışma testlerini izleyin alayı pert oluyor sürücülerde iptal..
..bu kanuni nin motorlarından ne hayır gördük ki arabalarından görelim..

.. eğer illaki vatandaşımıza iyilik yapmak istiyorlarsa lütfen kanuni ismini değiştirsinler zira o ismin tarihimizde ve dünya tarihinde saygın bir yeri var ltf hiç kimse bu büyük isme gölge düşürmesin,hiç kimse çin mallarını da yerli malı diye yurdum insanına yutturmaya kalkmasın ..yemezler..saygılarımla..:farao:
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
..güzel yurdum china nın çöplüğü haline geldi.bu araçların hangisinde euro 3 standartları var..?
.. youtube de çarpışma testlerini izleyin alayı pert oluyor sürücülerde iptal..
..bu kanuni nin motorlarından ne hayır gördük ki arabalarından görelim..

.. eğer illaki vatandaşımıza iyilik yapmak istiyorlarsa lütfen kanuni ismini değiştirsinler zira o ismin tarihimizde ve dünya tarihinde saygın bir yeri var ltf hiç kimse bu büyük isme gölge düşürmesin,hiç kimse çin mallarını da yerli malı diye yurdum insanına yutturmaya kalkmasın ..yemezler..saygılarımla..:farao:[/QUOT


asphaltkowboy, çok güzel yazmışsın katılıyorum.son noktayı koymuşsun yani.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
..güzel yurdum china nın çöplüğü haline geldi.bu araçların hangisinde euro 3 standartları var..?
.. youtube de çarpışma testlerini izleyin alayı pert oluyor sürücülerde iptal..
..bu kanuni nin motorlarından ne hayır gördük ki arabalarından görelim..

.. eğer illaki vatandaşımıza iyilik yapmak istiyorlarsa lütfen kanuni ismini değiştirsinler zira o ismin tarihimizde ve dünya tarihinde saygın bir yeri var ltf hiç kimse bu büyük isme gölge düşürmesin,hiç kimse çin mallarını da yerli malı diye yurdum insanına yutturmaya kalkmasın ..yemezler..saygılarımla..:farao:

:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
..güzel yurdum china nın çöplüğü haline geldi.bu araçların hangisinde euro 3 standartları var..?
.. youtube de çarpışma testlerini izleyin alayı pert oluyor sürücülerde iptal..
..bu kanuni nin motorlarından ne hayır gördük ki arabalarından görelim..

.. eğer illaki vatandaşımıza iyilik yapmak istiyorlarsa lütfen kanuni ismini değiştirsinler zira o ismin tarihimizde ve dünya tarihinde saygın bir yeri var ltf hiç kimse bu büyük isme gölge düşürmesin,hiç kimse çin mallarını da yerli malı diye yurdum insanına yutturmaya kalkmasın ..yemezler..saygılarımla..:farao:

Çin malı jipi 50 km/sa ile duvara çarpıyorlar.


Ön teker arka koltuğa kadar giriyor.


Bu hafif ticarileri 50'yle duvara çarpsak...


..muhteşem bir sanatsal çalışma olur :p
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
bunun dfm marka olanından dan var ben görüyom bazen.adamlar tüple su taşıyolar.. valla çok korkuyom bigün araba alev alcak tüplerle beraber uçcak die..:)
1000 cc dedi sahibi bana güzel dio adam memnun bence çok tutulcak bunlar...
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
kamyonet k 970 leri kesin hurdacılar alır sonra sokakta görürüz hurdaci hurdaci hurdacieee :):):):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst