HEY KARADENİZ UŞAKLARI BİR YARDIM:)

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Selam arkadaşlar.Bu haftasonu muhtemelen Cumartesi günü memleketim Kastamonu Cide ye gidiyoruz kardeşimle.Bu sene 3.cü gidişimiz olacak.15 gün iznim var.Vakitte hazır yeterliyken 2 motor Karadeniz turu yapalım dedik.Cide'de3 bir kaç gün kalıdıktan sonra Hopa'ya kadar gidip geze geze dönmeye karar verdik.Bu sebeple bir kaç görülmesi gereken yer güzergah ayrıca cadır konaklama için yer tavsiyesi alabilirsem sevinirim:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Trabzon/Uzungöl ve Rize/Ayder'e ugramadan gezini tamamlamayı aklından bile geçirme :)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Ordu'da güzel plajlar var oralarda çadır kurabilirsin....
çakoyla ben oralarda kamp kurmuştuk konusu da var..bakabilirsin belki fikir verir..

http://www.motosiklet.net/forum/etk...leri-ve-plaj-kampi-[-uthec-and-cakalaz-].html

ayrıca Trabzon'da gezebileceğin yerler:
sera gölü
ayasofya
Atatürk köşkü
Boztepe
Sümela manastırı
uzungöl

Sümela ve uzungölde konaklamak için bungalov evler var...ama onlar biraz pahalıdır..sümelada hiç çadır görmedimde uzungölde eskiden çadır için yerler vardı..

ama benden sana tavsiye; kesinlikle su geçirmeyen bir çadırla gel:)) buralar sürekli yağmur alan yerler:)

gelmeden haber ver..belki bizde katılırız ;)
 
Katılım
4 Ağu 2011
Mesajlar
29
selam;) güzel bir gezi olması dilegiyle giresun'da yaşıyorum ve izinli olduğum bir güne rastgelirsen ara..özer 0507 212 28 28..giresuna gelene kadar tavsiyelerim:
-ordu/fatsa sahil yolu 23.km de çaka plajı
-ordu/merkez boztepe
-ordu/merkez teleferik turu (tabiki motorsuz:)ama motorla boztepe'ye çıktıktan sonra motoru bırakıp teleferik turu yapabilirsiniz
-ordu/turnasuyu sapagindan saraycik yolu üzerinden kurul kayaliklarini görün mutlaka
-giresun/piraziz çıkışı kukul pide'de mutlaka pide yiyin (aç aç gezilmez :) )
-giresun'u ben gezdiririm :)
-giresun/kesap çıkışı yolağzı mevkii'nde mutlaka kuru fasulye yiyin
-giresun/espiye yolu üzerinde kesap'i gectikten sonra gülburnu mevkii'nde köprüyü gectikten sonra evlerin arasindan saga kent ormanina sapin..2 km sonra karadeniz ayaklarınızın altında
-giresun/tirebolu yılgın mevkii'de tirebolu42'de çay için ama tadını unutamazsiniz icmeyin:p :)
-giresun/eynesil çıkışı sağdan sis dağına gidin fakat kalın giyinin çünkü yılın 12 ayı orda kar var ama yollar temizdir
-trabzon/vakfikebir cikisi aquapark eglencesi
-trabzon/of sapagindan uzungöl gezisi

su an aklima gelenler bunlar..valla sizle gezmiş kadar oldum:) sagdan gidin yolunuz da fariniz da açık olsun..
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Kastamonu'dan sonra Sinop 'da da mola vermen mümkün,

kıyı boyunca her yer senindir.. Samsun-Ordu-Giresun-Trabzon-Rize

Yeterki yanında çadırın olsun..:cat:

Yolun açık , tekerin düz bassın..
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Trabzon Çal Mağarası dünyanın en uzun 2. mağarası diyorlar.Harika bir yer Trabzon' luların çoğu bile gitmemiştir çok bilinen bir yer değil merkeze 45 dk.Merkeze 5 dk olupta çok ziyaret edilmeyen Sera gölü var manzarası harika yemek yemek için. Uzun gölü tavsiye etmem bu mevsim çok kalabalıktır gittiğine değmeyecektir. Hopaya gitmişken Batum'a geçmeni öneririm-tabi bir kaç kelime rusça öğrenmen koşuluyla -defalarca gittim ingilizce bilen birine bir kere rastladım sadece.

Bu arada konaklama ikisinde de aynıdır. İranlıların ve gurbetçilerin gelme mevsimi uygun bir yer bulamassın.

Yolun açık olsun.

---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:01 ----------

Hopa'da kopmuş plajına kurabilirsin Kemalpaşa'ya giderken.Rize'de merkez hariç her kumsala.Trabzonda akçabattan of'a kadar hiçbir şey kurma :)

---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:05 ----------

Yanlış anlaşılmasın çadır demek istedim :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkürler:)Konaklama için orduda yedekte kalsın ne olur ne olmaz.Sırf çadırda kalmayı düşünüyoruz ama yağmur sebebi ile pansiyon filan olabilir:)Ben Cide'den çıkarken yazarım oralara geliyoruz diye isteyen katılır çokta güzel olur :cherry:
Ordu'da güzel plajlar var oralarda çadır kurabilirsin....
çakoyla ben oralarda kamp kurmuştuk konusu da var..bakabilirsin belki fikir verir..

http://www.motosiklet.net/forum/etk...leri-ve-plaj-kampi-[-uthec-and-cakalaz-].html

ayrıca Trabzon'da gezebileceğin yerler:
sera gölü
ayasofya
Atatürk köşkü
Boztepe
Sümela manastırı
uzungöl

Sümela ve uzungölde konaklamak için bungalov evler var...ama onlar biraz pahalıdır..sümelada hiç çadır görmedimde uzungölde eskiden çadır için yerler vardı..

ama benden sana tavsiye; kesinlikle su geçirmeyen bir çadırla gel:)) buralar sürekli yağmur alan yerler:)

gelmeden haber ver..belki bizde katılırız ;)


---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:46 ----------

Süper seçenekler :queen:Sayfanın çıktısını alayım bari.Bu kadar yer gez gez bitmez valla.
Numarayı kaydediyorum önceden haber vericem ne zaman orada olacağımı.
Benimde cebim 533 245 12 76 Tayfun Bora :)
selam;) güzel bir gezi olması dilegiyle giresun'da yaşıyorum ve izinli olduğum bir güne rastgelirsen ara..özer 0507 212 28 28..giresuna gelene kadar tavsiyelerim:
-ordu/fatsa sahil yolu 23.km de çaka plajı
-ordu/merkez boztepe
-ordu/merkez teleferik turu (tabiki motorsuz:)ama motorla boztepe'ye çıktıktan sonra motoru bırakıp teleferik turu yapabilirsiniz
-ordu/turnasuyu sapagindan saraycik yolu üzerinden kurul kayaliklarini görün mutlaka
-giresun/piraziz çıkışı kukul pide'de mutlaka pide yiyin (aç aç gezilmez :) )
-giresun'u ben gezdiririm :)
-giresun/kesap çıkışı yolağzı mevkii'nde mutlaka kuru fasulye yiyin
-giresun/espiye yolu üzerinde kesap'i gectikten sonra gülburnu mevkii'nde köprüyü gectikten sonra evlerin arasindan saga kent ormanina sapin..2 km sonra karadeniz ayaklarınızın altında
-giresun/tirebolu yılgın mevkii'de tirebolu42'de çay için ama tadını unutamazsiniz icmeyin:p :)
-giresun/eynesil çıkışı sağdan sis dağına gidin fakat kalın giyinin çünkü yılın 12 ayı orda kar var ama yollar temizdir
-trabzon/vakfikebir cikisi aquapark eglencesi
-trabzon/of sapagindan uzungöl gezisi

su an aklima gelenler bunlar..valla sizle gezmiş kadar oldum:) sagdan gidin yolunuz da fariniz da açık olsun..


---------- Post added at 14:51 ---------- Previous post was at 14:49 ----------

Orası öyle. 15 gün izin var:) çadırda var:) Teşekkürler,

Kastamonu'dan sonra Sinop 'da da mola vermen mümkün,

kıyı boyunca her yer senindir.. Samsun-Ordu-Giresun-Trabzon-Rize

Yeterki yanında çadırın olsun..:cat:

Yolun açık , tekerin düz bassın..


---------- Post added at 15:02 ---------- Previous post was at 14:51 ----------

Çal mağarasını hiç aklıma gelmemişti valla çok sağol bir araştırayım ben orayı:)Çadır yanımızda kalabalık olsun:)
BAtuma gitmeyiz Gürcüler alerji yapıyor çünkü.

Hopa'da kopmuş plajına kurabilirsin Kemalpaşa'ya giderken.Rize'de merkez hariç her kumsala.Trabzonda akçabattan of'a hiçbirşey kurma nedemek acaba:sunny:

Mesajın için çok teşekkürler:cat:


Trabzon Çal Mağarası dünyanın en uzun 2. mağarası diyorlar.Harika bir yer Trabzon' luların çoğu bile gitmemiştir çok bilinen bir yer değil merkeze 45 dk.Merkeze 5 dk olupta çok ziyaret edilmeyen Sera gölü var manzarası harika yemek yemek için. Uzun gölü tavsiye etmem bu mevsim çok kalabalıktır gittiğine değmeyecektir. Hopaya gitmişken Batum'a geçmeni öneririm-tabi bir kaç kelime rusça öğrenmen koşuluyla -defalarca gittim ingilizce bilen birine bir kere rastladım sadece.

Bu arada konaklama ikisinde de aynıdır. İranlıların ve gurbetçilerin gelme mevsimi uygun bir yer bulamassın.

Yolun açık olsun.

---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:01 ----------

Hopa'da kopmuş plajına kurabilirsin Kemalpaşa'ya giderken.Rize'de merkez hariç her kumsala.Trabzonda akçabattan of'a kadar hiçbir şey kurma :)

---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:05 ----------

Yanlış anlaşılmasın çadır demek istedim :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Bayram haftası 3 arkadaş tam bu yolu gidecektik çok güzel arşiv oldu. Yorum yazan herkese teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst