hexagon şanzıman yağı

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Kitapçığında hangi numara önermiş? Bazı motorlarda 20-50 madeni motor yağı koyun der. Otomobillerde 80/90 numara dişli yağı kullanılır.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
4
Motor 2000 model malesef hiçbir yerde kitapçık bulamıyorum. İnternette aramadığım yer kalmadı.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Yaptığım araştırmalarda çoğu scooter şanzıman kutusunda 100-200ml kadar kaliteli (sentetik) motor yağı veya kaliteli 80-90 numara vites kutusu yağı kullanıldığını okudum. Eğer motorunuzda kullanmak için aldığınız motor yağından artan bir miktar varsa ve yağınız kaliteli ise bu yağı kullanabilirsiniz. Aklınızda herhangi bir soru kalmaması için hatırlatmak isterim günümüzde çoğu motosikletin motor ve vites kutusu aynı yağ içinde çalışmakta. Bazı yağ üreticileri scooter vites kutuları için 100ml lik paketlenmiş yağlar satmakta. Bu ürünlerden bulabilirseniz kullanabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst