- Katılım
- 8 Tem 2006
- Mesajlar
- 51
- Konu Yazar
- #1
Gecen sene cok heveslenip ikiteker kullanmaya basladım, hatta ilkinden cabuk vazgecip ikinci motorumu da aldım, ama maalesef 1 aydır boyun fıtıgı ile ugrasıyorum, bu gidisle bu hevesim cabuk gecmek zorunda kalacak diye korkuyorum. Daha yepyeni motorumu satmak zor olacak cunku, tecrubesi olan varsa tavsiyelerinden yararlanmak isterim, acaba motora devam etmek gereksiz bir riskmi olur? Doktorlar tam bir sey soylemiyor bu konuda.