Hesapta kısa bir gezi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
14 mart cumartesi günü mototayfa26 olarak şöyle kısa bir tur atalım diye Eskişehir den çıktığımız yolda sırası ile ilk durağımız Musaözü göleti,Dutluca köyü ve İnönü ilçesi oldu yani kısacası ortaya keyifli bir gezi daha çıktı.
Buyurun fotolar:
102_0001.jpg

102_0002.jpg

102_0003.jpg

102_0004.jpg

102_0005.jpg

102_0006.jpg

102_0007.jpg

102_0008.jpg

102_0009.jpg

102_0010.jpg

102_0011.jpg

102_0012.jpg

102_0013.jpg

102_0014.jpg

102_0015.jpg

102_0016.jpg

102_0018.jpg

102_0020.jpg

102_0021.jpg

102_0022.jpg

102_0023.jpg

102_0024.jpg

102_0025.jpg

102_0026.jpg

102_0027.jpg

102_0028.jpg

102_0029.jpg

102_0030.jpg

102_0031.jpg

102_0032.jpg

102_0033.jpg

102_0034.jpg

102_0035.jpg

102_0036.jpg

102_0037.jpg

102_0038.jpg

102_0039.jpg

102_0040.jpg

102_0041.jpg

102_0042.jpg

102_0043.jpg

102_0044.jpg

102_0045.jpg

102_0046.jpg

102_0047.jpg

102_0048.jpg

102_0049.jpg

102_0050.jpg

102_0051.jpg

102_0052.jpg

102_0053.jpg

102_0054.jpg

102_0055.jpg

102_0056.jpg

102_0057.jpg

102_0058.jpg

102_0059.jpg

102_0060.jpg

102_0061.jpg

102_0062.jpg

102_0064.jpg

102_0065.jpg

102_0066.jpg

102_0067.jpg

102_0068.jpg

102_0069.jpg

102_0070.jpg

102_0071.jpg

102_0072.jpg

102_0073.jpg

102_0074.jpg

102_0075.jpg

102_0076.jpg

102_0077.jpg

102_0078.jpg

102_0079.jpg

102_0080.jpg

102_0081.jpg

102_0082.jpg

102_0083.jpg

102_0084.jpg

102_0085.jpg

102_0086.jpg

102_0087.jpg

102_0088.jpg

102_0089.jpg

102_0090.jpg

102_0091.jpg

102_0092.jpg

102_0093.jpg

102_0094.jpg

102_0095.jpg

102_0096.jpg

102_0097.jpg

102_0098.jpg

102_0099.jpg

102_0100.jpg

102_0101.jpg

102_0102.jpg

102_0103.jpg

102_0104.jpg
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Güzel gezi, biz asfalta bile çıkamıyoruz yağmurdan helal olsun ::haapppy:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
ilk görev yerime gezmeye gitmişsiniz ayağınıza sağlık.. :) orada bulunan vehbi koç ilköğretim okuluna atanmıştım ilk.. sayenizde görmüş oldum 5 sene sonra.. :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
hhheeeyyyytttt be şu yurdumun güzelliğine bakın.var mı buradan güzel bir yer.

VERMEM, dünyaları alsam da bu CENNET VATANI.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
güzel bir gezi olmuş... fotolar çok güzel..zaten eskişehir çok güzel... nisan veya mayıs ayında sedat ve ben eskişehirdeyiz... mototayfayla tanışmadan geri dönüş yok....
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Güzel bir gezi ve güzel bir Ramzey Cross grubu. Hep asfaltta uzun yol yaptığımızdan ben bir süredir cross'uma binemiyorum, bu nedenle imrendim cross grubunuza. Selamlar.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Güzel bi gezi olmuş malumunuz inönü ilçesinde Türk hava kurumuna ait inönü hava eğitim merkezi var ben de yıllarca orda görev yaptım sayenizde oraları görmüş olduk yeniden teşekkürler kolay gelsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun!

:cat:

Enduro RULEZ!!!!!!!!!!!
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Güzel gezmişssiniz :)
Fotoğraf makinasının tarihi yanlış ama :cherry:
 
Katılım
28 Mar 2008
Mesajlar
42
Özellikle mağralar cok ilginç gerçekten. Motorlarınıza saglık :):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika arkadaşlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir gezi olmuş... fotolar çok güzel..zaten eskişehir çok güzel... nisan veya mayıs ayında sedat ve ben eskişehirdeyiz... mototayfayla tanışmadan geri dönüş yok....

Hocam ne zaman gelirseniz mototayfa26 olarak sizlere ve tüm motorcu dostlarımıza kapımız açıktır...Ayrıca sizlerle tanışmak bizim için mutluluk kaynağıdır.:cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yüreğinize ve emeğinize sağlık çok güzel bir gezi olduğu belli oluyor geziye katılan bütün arkadaşları tebrik ederim ....:cat::rendeer::rendeer: Yanlız o mağaranın adı ne belirtseydiniz keşke :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst