Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Motosikleti 0 aldigimda 17 lt yakıt aldım 540 km gittim şehir içi ve çevre yolları karışık şekilde , rodaj bitince de daha devirli ve yüksek hızda kullandım motosikleti denemek amaçlı , 2.000 km bitince tekrar ölçüm yapacağım ortalama hesaplarima gore 2.5-3 lt ;)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
17 litre ile 540 km gittiyseniz 1 litre ile 31,7 km gitmişsiniz. 100 km de 3,15 litre demektir...

Şuan benzin 4,40.Bu hesapla rodajdayken km de 14 kuruş yakıyor demek... Verilerde bir yanlışlık yoksa yakıt olarak iyi bir değer...
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
22
İyi akşamlar
Ayağım kırık olduğu için 2 haftadır odamda yatıyodum ve daha 2 hafta var alçının alınmasına. Evde sıkıntıdan patladım daralma geldi artık motora binmeyi çok özlemiştim. Ayağımın ağrısı biraz geçmişti de baba dedim gözünü seveyim motora binmek istiyorum gezdir rüzgar alayım biraz dedim çıkardı o da. Allahım nasıl özlemişim anlatamam motora binmeyi . Önce çalıştırdım biraz oturdum gazladım üstünde . Kafasındaki zırıltı 2 servis görmesine rağmen geçmemişti ama biz babamla hallettik 1 saatte çok farkedilir bi sonuç aldık. Sonra bindim babamın arkasına bi 10 km kadar gittik bütün sıkıntım geçti . Ayrıca artçı içinde baya rahatmış ilk defa bindim . Arkadaşların da dediği gibi rodaj aşamasını kat ettikçe titreşim azalıyor ve hissedilmiyor. Motoru 6000 tl ye aldım şuan 6895 olmuş bundan da gayet memnun kaldım zararım falan olmıcak. Parasını %100 hak eden bi motosiklet kesinlikle.
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
31
Selam olsun tüm karizma severlere.karizmayı alıp kullanan ve kafa grenajından muzdarip olup bu sorunu kendisi halleden var ise ne gibi bir işlem yaptığını resim çekerek kademe kademe anlatabilirmi acaba
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
Resim siteye yüklemeyi beceremedim.internetim zayıf baya.anlatmak istedim.servis komple kafayı söküp plastik birleşim yerlerine çift taraflı bant yapıştırmış.extra olarak 4bin 5bin devir aralarında payır payır eden yer farın alta yakın kısmında uzun ampul hizasında grenajda sağlı sollu iki çıkıntı var fara basan.kapı fitili koydum bastığı yere gitti.küçük zırıltılar ise,grenaj sağ ve soldaki delikler içindeki siyah plastik parçalar var onun değen yerlerine yapışkan keçe yapıştırdım.şimdi yok gibi bişey belki çok hafif ince zırıltı.o da muhtemelen grenaj depo arası.bu arada bayi aradı yan ayaklar gelmiş bilginize
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
31
Bilgi için teşekkürler, nasip olup karizma'm gelince yaptığınız uygulamaları deneyeceğim inşaallah.kazasız hatasız sürüşler.biliyor iseniz her motora binişinizde ayetel kürsi okuyunuz şayanı tavsiyedir
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Bende bu motora hevesliydim alıp üzerinde bazı değişiklikler yapmayı planlıyordum, motoru yakından inceleyip bir kaç tur attım, tork ve gidiş olarak fena değil güzel ancak, cbf 150 gibi titreşimsiz değil. Benim için en önemli kriter titreşim olmasa da çokta tatmin etmedi. Gazı açtıkça ayaklarda ki ve ellerde ki titreşim hiçte yabancı gelmedi, biliyorum ki bu titreşim birkaç saatlik sürüşte eminim ki sıkıntı yaratacak, ek olarak vites geçişlerini de beğenmedim ne yalan söyleyim. Öte yandan malzeme kalitesi ve işçiliğin de yeni nesil Çin malı motorlardan farkı yoktu. Karizma'yı böylelikle eleyip bu yaz motor almayıp, şuan ki garibanla görücem işimi gücümü. Bütçemi olabildiğince arttırıp 2017 yazına eli yüzü düzgün bir motosiklet alma kararı verdim, Karizma ile birlikte Hint'lilerden de ümidimi kestim Pulsar nasıl içime sinmediyse bu motorda sinmedi.
Ama mesela, T-Sport ve Hunk gerçekten kaliteli duruyorlardı, Özellikle T-Sport'u beğendim
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Bugün artçı kaskı almak için girdiğim bayi de üzerine bir oturdum.Oturuş pozisyonu çok kötü.Öne yatık bir oturuş pozisyonu var.Sele rahat ancak dediğim gibi oturuş pozisyonu Racing makina gibi.Gidon yükseltme aparatı kesinlikle takılmalı.Buna bir çözüm bulmalılar, kuryelere gelmez bu yönünden dolayı.Bunun dışında ben begendim, birkaç değişiklik ile güzel bir motor haline gelebilir.Öne tur camı, Gidon yükseltme aparatı, arkaya güzel bir topcase sis farı falan güzel duracaktır.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
151
Bende bu motora hevesliydim alıp üzerinde bazı değişiklikler yapmayı planlıyordum, motoru yakından inceleyip bir kaç tur attım, tork ve gidiş olarak fena değil güzel ancak, cbf 150 gibi titreşimsiz değil. Benim için en önemli kriter titreşim olmasa da çokta tatmin etmedi. Gazı açtıkça ayaklarda ki ve ellerde ki titreşim hiçte yabancı gelmedi, biliyorum ki bu titreşim birkaç saatlik sürüşte eminim ki sıkıntı yaratacak, ek olarak vites geçişlerini de beğenmedim ne yalan söyleyim. Öte yandan malzeme kalitesi ve işçiliğin de yeni nesil Çin malı motorlardan farkı yoktu. Karizma'yı böylelikle eleyip bu yaz motor almayıp, şuan ki garibanla görücem işimi gücümü. Bütçemi olabildiğince arttırıp 2017 yazına eli yüzü düzgün bir motosiklet alma kararı verdim, Karizma ile birlikte Hint'lilerden de ümidimi kestim Pulsar nasıl içime sinmediyse bu motorda sinmedi.
Ama mesela, T-Sport ve Hunk gerçekten kaliteli duruyorlardı, Özellikle T-Sport'u beğendim

Sen ne içtin
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Dün 220 km yol yaptım 110km geliş ve 110km gidiş, ortalama hizimı 110 km\hiz olarak 7.500 devir ile gerceklestirdim zaman zaman 120-130 km\h çıktım , yolum olsa bir 200 km daha giderdim

1900 km ye ulaştım motor beklentilerimi karsiladi tabi kimin ne beklediğine gore değişiyor bu memnuniyet algısı .

Verdiğim paraya karşın motosikletin bana verdiği hizmet tatmin edici.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

Birazda eleştirelim : motosikleti alalı yaklaşık 45 gün oldu kullanım.kılavuzu namına ortada bir şey yok.

Lansman yapıldı bir çok kullanıcıda yazdı bu motora yakışacak bir koruma demiri yapılmadı (elde ne varsa uyam koruma demirlerini kastetmiyorum)

Yan çanta , arka çanta bağlantı demirleri , tur cami ve gidon yükseltme kiti için hala bir urun ortaya surulmedi.

Pazarlama politikası bunlar yapılıp güzelbbir tanıtım cekilseydi belkide karizma iki kat daha fazla satardı
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bende bu motora hevesliydim alıp üzerinde bazı değişiklikler yapmayı planlıyordum, motoru yakından inceleyip bir kaç tur attım, tork ve gidiş olarak fena değil güzel ancak, cbf 150 gibi titreşimsiz değil. Benim için en önemli kriter titreşim olmasa da çokta tatmin etmedi. Gazı açtıkça ayaklarda ki ve ellerde ki titreşim hiçte yabancı gelmedi, biliyorum ki bu titreşim birkaç saatlik sürüşte eminim ki sıkıntı yaratacak, ek olarak vites geçişlerini de beğenmedim ne yalan söyleyim. Öte yandan malzeme kalitesi ve işçiliğin de yeni nesil Çin malı motorlardan farkı yoktu. Karizma'yı böylelikle eleyip bu yaz motor almayıp, şuan ki garibanla görücem işimi gücümü. Bütçemi olabildiğince arttırıp 2017 yazına eli yüzü düzgün bir motosiklet alma kararı verdim, Karizma ile birlikte Hint'lilerden de ümidimi kestim Pulsar nasıl içime sinmediyse bu motorda sinmedi.
Ama mesela, T-Sport ve Hunk gerçekten kaliteli duruyorlardı, Özellikle T-Sport'u beğendim

Katılıyorum. TVS RTR 200 gelene kadar Hint motorlarını ben de rafa kaldırdım. Artçıyı da düşündüğümden titreşim yüzünden tam olarak içime sinmiyorlar. Artçıyla işiniz yoksa biraz Bajaj NS200, biraz da RS200 güzel ama RS200'ün de fiyatı yüksek. Yalnız scooter modelleri ayrı tutuyorum, onlar güzel. Motorumu sattım sayılır, kışa girerken mutlaka bir scooter alacağım, büyük ihtimalle de Hintli olacak.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Katılıyorum. TVS RTR 200 gelene kadar Hint motorlarını ben de rafa kaldırdım. Artçıyı da düşündüğümden titreşim yüzünden tam olarak içime sinmiyorlar. Artçıyla işiniz yoksa biraz Bajaj NS200, biraz da RS200 güzel ama RS200'ün de fiyatı yüksek. Yalnız scooter modelleri ayrı tutuyorum, onlar güzel. Motorumu sattım sayılır, kışa girerken mutlaka bir scooter alacağım, büyük ihtimalle de Hintli olacak.

Dash 110 ile iki kişi nasıl gezeceksiniz :)
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Katılıyorum. TVS RTR 200 gelene kadar Hint motorlarını ben de rafa kaldırdım. Artçıyı da düşündüğümden titreşim yüzünden tam olarak içime sinmiyorlar. Artçıyla işiniz yoksa biraz Bajaj NS200, biraz da RS200 güzel ama RS200'ün de fiyatı yüksek. Yalnız scooter modelleri ayrı tutuyorum, onlar güzel. Motorumu sattım sayılır, kışa girerken mutlaka bir scooter alacağım, büyük ihtimalle de Hintli olacak.

senın mavı dash sevdıgını bılıyorum hatırlıyorum yazmıstın bır ara,bende a1 ehlıyetı gectım 3 gun once,hala scootermı vıteslımı kafam bulanık scooter sym symphony tek aday ,vıteslıde ıse 2.el ybr 125 yada 0 hero hunk,yalnız hunkı zaptedebılırmıyım zorlanırmıyım surur ve zcemılık nasıl olcak onu cozemıorum kafamda malesef,ama senın ıhtıyacından bakınca dash bence guzel ben ılk gordugumde de kanım ısınmıstı dasha.facede hemen grup ve sayfasını acmıstım :)
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072

Ne içtin derken? Beğenmediğmi söylemek suç mu?


Katılıyorum. TVS RTR 200 gelene kadar Hint motorlarını ben de rafa kaldırdım. Artçıyı da düşündüğümden titreşim yüzünden tam olarak içime sinmiyorlar. Artçıyla işiniz yoksa biraz Bajaj NS200, biraz da RS200 güzel ama RS200'ün de fiyatı yüksek. Yalnız scooter modelleri ayrı tutuyorum, onlar güzel. Motorumu sattım sayılır, kışa girerken mutlaka bir scooter alacağım, büyük ihtimalle de Hintli olacak.

Abi yeni motorun hayırlı olsun şimdiden. Ben şuan ki bütçemin üzerine yaklaşık 1 sene daha üstüne ekleyip "maalesef 2. el" 600-650 cc yada duruma göre herhangi 0 bir motor alabilirim. Karizma hoşuma gitseydi onu almıştım şimdi.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
151
Beğenmediğini söylemek suç değil ama sanki biraz abartılı olmuş.
İnşallah hakkında hayırlısı olur.
 
Katılım
11 May 2016
Mesajlar
6
Merhaba. Forum da yeniyim öncelikle herkese selam olsun. Ben de Karizma R kullanicisiyim.
Karizma R için uygun koruma demiri var Zeytinburnu Hero Bayii Özkan ustadan bulabilirsiniz benim motoruma takılı şekilde aldım. Ayrıca sis farı falan da taktı bence çok ta hoş oldu. Resimlerini yüklemek isterdim sizler de görün diye ancak bulamadım malesef 😀

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

OMJAln.jpg
 
Katılım
11 May 2016
Mesajlar
6
Sis farları 3 modlu-çakarlı : 150 TL (ikisi)
koruma demiri : 75 TL
Depo filesi : 25 TL
Jant Şeridi : 30 TL
Elcikler : 25 TL
Salyangoz Korna var üzerinde bir de ama onun fiyatını bilmiyorum
Topcase ve Çanta demirleri de gelicekmiş ama ben takmayı düşünmediğim için sormadım fiyatları

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

Bu arada şu anda üzeirne sticker giydirme tasarımı yapılıyor. İşlem bitip uygulandıktan sonra o halinin de resimlerini sizlerle paylaşırım
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Merhaba. Forum da yeniyim öncelikle herkese selam olsun. Ben de Karizma R kullanicisiyim.
Karizma R için uygun koruma demiri var Zeytinburnu Hero Bayii Özkan ustadan bulabilirsiniz benim motoruma takılı şekilde aldım. Ayrıca sis farı falan da taktı bence çok ta hoş oldu. Resimlerini yüklemek isterdim sizler de görün diye ancak bulamadım malesef

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

http://i.hizliresim.com/OMJAln.jpg

Motosikletiniz hayırlı olsun fotoğraf çok güzel çıkmış Hero böyle resim cekememisti ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst