Bende bu motora hevesliydim alıp üzerinde bazı değişiklikler yapmayı planlıyordum, motoru yakından inceleyip bir kaç tur attım, tork ve gidiş olarak fena değil güzel ancak, cbf 150 gibi titreşimsiz değil. Benim için en önemli kriter titreşim olmasa da çokta tatmin etmedi. Gazı açtıkça ayaklarda ki ve ellerde ki titreşim hiçte yabancı gelmedi, biliyorum ki bu titreşim birkaç saatlik sürüşte eminim ki sıkıntı yaratacak, ek olarak vites geçişlerini de beğenmedim ne yalan söyleyim. Öte yandan malzeme kalitesi ve işçiliğin de yeni nesil Çin malı motorlardan farkı yoktu. Karizma'yı böylelikle eleyip bu yaz motor almayıp, şuan ki garibanla görücem işimi gücümü. Bütçemi olabildiğince arttırıp 2017 yazına eli yüzü düzgün bir motosiklet alma kararı verdim, Karizma ile birlikte Hint'lilerden de ümidimi kestim Pulsar nasıl içime sinmediyse bu motorda sinmedi.
Ama mesela, T-Sport ve Hunk gerçekten kaliteli duruyorlardı, Özellikle T-Sport'u beğendim