- Katılım
- 1 Nis 2016
- Mesajlar
- 22
Test sürüşü de yaptım test motorunda da aynı ses vardı. Fren konusuna gelince 70-80 km de sadece arka freni sık ani duruş için iyi mi kötü mü belli oluyor. Motorun ön freni iyi ama ani manevra gerektiren duruşlarda ön fren kullanılamaz ve arka fren de o tip duruşlarda hiç yeterli değil. Ayaklığın açılmasını servisteki usta dedi titreşimden kaynaklı diye ve bencede öyle. Sen testte son hızda 80 km gitmediğin için açılmamıştır . O basit bişey onu kendim bile çözerim ama kafadaki ses kabul edilemez derecede . Burdaki servislerin hiçbişeyden anladığı yok hiç bi çözüm bulamazlar 2 servis vardı ikisine de götürdüm zaten. Ya motoru alıp adam akıllı yapıp getirecekler ya da ben gereğini yapıcam sizde öyle yapın başkalarının da başı ağrımasın. Bu arada kurye olur mu diye soran arkadaş ; kurye olmaz büyük baya ve rahat değil. Sen en iyisi cbf al kaliteden şaşma.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------
Bende yetkili birisiyle mailleştim motorunuzla bizzat ben ilgilenicem dedi ama sonra halloldu mu olmadı mı diye bi ses bile gelmedi . Ben bu konuda sonuna kadar haklıyım ve mağduriyetim giderilmedi. İlk serviste 3 gün kaldı çözülmedi 1 hafta sonra 3 gün başka serviste kaldı yine çözülmedi . Sizi bizzat aramış ama beni arayan kimse olmadı maile tlf numaramı da yazdığım halde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------
Bende yetkili birisiyle mailleştim motorunuzla bizzat ben ilgilenicem dedi ama sonra halloldu mu olmadı mı diye bi ses bile gelmedi . Ben bu konuda sonuna kadar haklıyım ve mağduriyetim giderilmedi. İlk serviste 3 gün kaldı çözülmedi 1 hafta sonra 3 gün başka serviste kaldı yine çözülmedi . Sizi bizzat aramış ama beni arayan kimse olmadı maile tlf numaramı da yazdığım halde.

