- Katılım
- 20 Mar 2016
- Mesajlar
- 56
hero'dan servislere heyet gelmiş kafa grenaj sesi için
İlk depo yakıtı bugün itibariyle bitirdim daha önce dediğim gibi depo 17 litre yakıt aldı bunun 15 litresi ana depo 2 litresi yedek.
Bir dolu depoyla rodaj döneminde 520 km yol gittim bunun kimi şehir içinde kimi çevre yolunda farklı vites aralıklarında gerçekleşti ,tam ölçüm yapmak için 400 km den itibaren sırt çantamla 1.5 lt benzinle dolaştım
Rezerv ışığı yanıp sönmeye başladıktan sonra motor baya bir yol yaptı sonra durdu , benzin açma kapama kolundan yedek depoyu seçtim ve bu şekilde 40 km daha gidebildim , toplamda 520 km yol yaptı , petrolde depoyu yine fulledim içinde döktüğün benzin haricinde 16.7 lt benzinle aldı böylece deponun bir daha 17 litre yakıt aldığını teyit etmiş oldum. Rodaj bitince bir depoyla daha uzun menzil yapacağını dusunuyorum.
Rodaj bitti 3 gün sonra ilk bakımını yaptıracağım sonra hızlanma stabil hız titresim olaylarına bakacagim![]()
İlk depo yakıtı bugün itibariyle bitirdim daha önce dediğim gibi depo 17 litre yakıt aldı bunun 15 litresi ana depo 2 litresi yedek.
Bir dolu depoyla rodaj döneminde 520 km yol gittim bunun kimi şehir içinde kimi çevre yolunda farklı vites aralıklarında gerçekleşti ,tam ölçüm yapmak için 400 km den itibaren sırt çantamla 1.5 lt benzinle dolaştım
Rezerv ışığı yanıp sönmeye başladıktan sonra motor baya bir yol yaptı sonra durdu , benzin açma kapama kolundan yedek depoyu seçtim ve bu şekilde 40 km daha gidebildim , toplamda 520 km yol yaptı , petrolde depoyu yine fulledim içinde döktüğün benzin haricinde 16.7 lt benzinle aldı böylece deponun bir daha 17 litre yakıt aldığını teyit etmiş oldum. Rodaj bitince bir depoyla daha uzun menzil yapacağını dusunuyorum.
Rodaj bitti 3 gün sonra ilk bakımını yaptıracağım sonra hızlanma stabil hız titresim olaylarına bakacagim![]()
Hocam merhaba.
Hangi devirde kaç km hız yaptığına dikkat edebildinmi. Ben 6000 devirde 85 km gördüm. Bu da beni son hız olarak hayal kırıklığına uğratacak gibi duruyor. Acaba disli değişimi ile bu arttırılabilirmi malum motorun torku bunun için yeterli diye düşünüyorum. Hatta geçen gün farketmeden 2. Viteste kalktım ve sanki 1. Viteste kalkiyormus gibiydi. Belki disli değişiminin titresime de olumlu etkisi olabilir.
Merhabalar genelde 80 km\h da kullandım 5000-6000 devir arasiydi 7500 devirde 110 km\h gordum(öyle hatırlıyorum )
Düşük devirlerde hızlanma güzel geldi bana yani dusuk viteslerde canlı bir hali var rodaj bittikce titresim azaldı 80-90 km\h da aynalarda ve koltukta titresim hissetmedim 100 e yyaklaşınca ayak peglerimde hissettim
İllaki teknik verilere gore 120 km \h rahat görecektir. Benim icin öncelikli olan ekonomik olması .
Dişli değişimi konusunda evet dusuk devirlerdeki hız arttırılabilir fakat 5 yıllık ggarantiyi de yakmak istemem![]()
kullanan arkadaşlar,km göstergesi navigasyonla aynımı yoksa çoğunluk gibi %10 fazla mı gösteriyor?bu önemli bir ayrıntı bence.
Arkadaşlar İstanbul Güngören'den bi arkadaş Karizma'sını satıyor. Daha 100 km'deki motora 5000 lira yazmış. O arkadaş burada mı acaba? Neden bu kadar çabuk vazgeçmiş?
dün denedim 80 km hızda navigasyon 78 79 gibi gösteriyordu sorun yok yanikullanan arkadaşlar,km göstergesi navigasyonla aynımı yoksa çoğunluk gibi %10 fazla mı gösteriyor?bu önemli bir ayrıntı bence.