- Katılım
- 8 May 2010
- Mesajlar
- 48
- Konu Yazar
- #21
Alırsam kesinlikle değiştirecegim gibi ama bi sıkıntı olmaz di mi orjinalini değiştirdikten sonra .. Bu gri renkte çok yakışıyormus yav 
Fotografını burda paylaşabilir misin rica etsem ?mh forumunu uzunca süre takip ettim, genel olarak memnun bırakan bir motor. kuzenimde gitti mh aldı ve her telefonla konuşmamızda bana ısrarla mh aldırmaya çalışır.
Neden almıyorum dersen, 1.85 boy diye açtığım konunun içinde onunla fotografım var. altımda küçük kalıyor malesef..
bende öyle düşünüyordumforumda hep görüyodum 125 driften memnun olanları illa çin diyosan 125 drift al en azından bi tık daha sağlam gibi gözüküyor
Fotografını burda paylaşabilir misin rica etsem ?
Şöyle yapayım. linki direk koyarak, digerleri ile olanıda görmeni sağlayayım.. Link zaten bu forumdan.. Ayrıca başka arkadaşlarda başka motorlarla fotolarını koyup boy ve kiloları hakkında bilgi verdiler.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...aslangic-motoru-cb125e-cbf-150-ybr-125-a.html
Fotografını burda paylaşabilir misin rica etsem ?
Şöyle yapayım. linki direk koyarak, digerleri ile olanıda görmeni sağlayayım.. Link zaten bu forumdan.. Ayrıca başka arkadaşlarda başka motorlarla fotolarını koyup boy ve kiloları hakkında bilgi verdiler.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...aslangic-motoru-cb125e-cbf-150-ybr-125-a.html
Teşekkür ediyorum ben kararımı verdim . bugun mh driftin gözümün önünde şov yapmasıylamh drift almaya karar verdim. ya da mc 125 roadracer. bakıcaz artık
![]()