Herkeze Selam

Katılım
8 May 2009
Mesajlar
3

KANUNİ RACER KULLANICISIYIM ÖGRENCİYİM MOTORUMU SEVIYORUM 22 YASINDAYIM COK YARARLI BIR SITE YENI DOSTLUKLAR OLUSUYO MOTORUMA BUDA MOTORMU DIYENLERE ÖNCE SENINDE OLSUN ONDAN SONRA KONUS DIYORUM BENIM GÜCÜM BUNA YETTİ İLERDE DAHA IYILERINEDE BINMEK NASİP OLUR İNŞ HERKEZE SAYGILARIMLA..:cat:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
221
hosgeldiniz aramıza
ama fark ettiysen racer200 kullanan bircok insan var bu sitede ve kımse onlara bisey demiyor yani sonuc olarak
agrasif bi selam verme olmadimi:D
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hoş geldin aramıza sen merak etme kimse öyle bir şey demez. Hem böyle ön yargılı olmanın nedeni ne ??
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065

KANUNİ RACER KULLANICISIYIM ÖGRENCİYİM MOTORUMU SEVIYORUM 22 YASINDAYIM COK YARARLI BIR SITE YENI DOSTLUKLAR OLUSUYO MOTORUMA BUDA MOTORMU DIYENLERE ÖNCE SENINDE OLSUN ONDAN SONRA KONUS DIYORUM BENIM GÜCÜM BUNA YETTİ İLERDE DAHA IYILERINEDE BINMEK NASİP OLUR İNŞ HERKEZE SAYGILARIMLA..:cat:

kafanı yorma hiç kimse bi şey demez önemli olan marka model veya cc değil önemli olan motorcu olman ön yargılı davranma
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
3
Hoş geldin aramıza sen merak etme kimse öyle bir şey demez. Hem böyle ön yargılı olmanın nedeni ne ??

hoşbulduk ön yargılı olmamın nedenı kapının önunde motorumu cızdıler lastıklerını yardılar cekemedıklerınden bende bılmıyorum burda nıye öle bıse yazdım dıye yanlıs anlasıldı sanırım herkezden özür dılerım
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
öncelikle hoşgeldin geçmiş olsun üzüldüm motorun için en yakın zamanda yaptırman dileğiyle nerden katılıyosun
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
3
öncelikle hoşgeldin geçmiş olsun üzüldüm motorun için en yakın zamanda yaptırman dileğiyle nerden katılıyosun
saol hoşbulduk motorumu borç harç içinde yaptırdım eskısınden daha ıyı yaptım mıchelın lastıklerı aldım ustunde bıraz cızıkler var ama boyaya cok para ıstedıler bende cızık olan yere fıle ıle kapamaya calıstım

hoşgeldinizzz ::tutkuy::
hoşbulduk :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
2 tekere biniyomusun biniyosun ...kurallara saygılımısın saygılısın..ozman herkezin gözünde değerin hayabusa kullanan birisiyle aynıdır :):rendeer: .. siteye hoşgeldin :mrgreen:
 

C-4

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
hoşgeldin bu sitede cc önemi hiç yok
bende yeniyim bu forumda gördüğüm
hayabusa kullananla pejo kullanan arasında fark yok önemli olan saygısı ve motor sevgisi :)

benim motorum yok ama sevgim var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst