- Katılım
- 8 May 2009
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Hoş geldin aramıza sen merak etme kimse öyle bir şey demez. Hem böyle ön yargılı olmanın nedeni ne ??
saol hoşbulduk motorumu borç harç içinde yaptırdım eskısınden daha ıyı yaptım mıchelın lastıklerı aldım ustunde bıraz cızıkler var ama boyaya cok para ıstedıler bende cızık olan yere fıle ıle kapamaya calıstımöncelikle hoşgeldin geçmiş olsun üzüldüm motorun için en yakın zamanda yaptırman dileğiyle nerden katılıyosun
hoşbulduk :cat:hoşgeldinizzz ::tutkuy::