- Katılım
- 17 Ocak 2009
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Günaydın Ben Ankaradan Anıl Erol
80 doğumluyum bilgisayar mühendisiyim
Lisanslı bisikletçi olarak başladığım 2 teker sevdamı önümüzdeki sezon motosikletle sürdürmek için gerekli altyapı çalışmalarını sürdürüyorum
böyle bir dijital ortamda beni aranıza aldığınız için teşekkür ederim
hepinize hazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum
80 doğumluyum bilgisayar mühendisiyim
Lisanslı bisikletçi olarak başladığım 2 teker sevdamı önümüzdeki sezon motosikletle sürdürmek için gerekli altyapı çalışmalarını sürdürüyorum
böyle bir dijital ortamda beni aranıza aldığınız için teşekkür ederim
hepinize hazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum