Herkeze Merhaba

Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
8
Günaydın Ben Ankaradan Anıl Erol
80 doğumluyum bilgisayar mühendisiyim
Lisanslı bisikletçi olarak başladığım 2 teker sevdamı önümüzdeki sezon motosikletle sürdürmek için gerekli altyapı çalışmalarını sürdürüyorum
böyle bir dijital ortamda beni aranıza aldığınız için teşekkür ederim
hepinize hazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hoşgeldin,
Benden motosikletten önce bisikletten inmezdim, her yere bisikletle giderdim. Motor aldığım günden beri bisikleti unuttum açıkçası.
Sen de bisikletten sonra tembelliğe alışacaksın yazık valla, yakında göbek fln da bağlarsın, benden söylemesi.:mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
Hoşgeldin,
Benden motosikletten önce bisikletten inmezdim, her yere bisikletle giderdim. Motor aldığım günden beri bisikleti unuttum açıkçası.
Sen de bisikletten sonra tembelliğe alışacaksın yazık valla, yakında göbek fln da bağlarsın, benden söylemesi.:mrgreen:

abi adam başlamadan bırakıcak ya bukadar da açık sözlü olunmazki:p
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
8
Hepinize teşekkür ederim katılımcı olusum konusunda endişe etmeyin zaten tanışmadan sonraki ilk mesajımı attım bile :) bir süre için acemice sorularımla sizi rahatsız edicem umarım daha sonra başkalarına yardımcı olabilicek , tecrübelerimi paylaşabilecek duruma gelirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst