Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belli oluyo :)
Ama bak senin hayabusayı tokatlamışlar :)
Artık madara olur hayabusa :)
Sen desmosedici hayranı ol artık hayabusa eskidi :bounce:

hayabusa eskimes taam mı::angry2::
gördüm o vieoyu yorum yapmaya gerek bile duymadım
vardır o arabada bişe mutlaka
yada hayabusa sürücüleri kaile almamışlardır:mrgreen::bounce:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
hayabusa eskimes taam mı::angry2::
gördüm o vieoyu yorum yapmaya gerek bile duymadım
vardır o arabada bişe mutlaka
yada hayabusa sürücüleri kaile almamışlardır:mrgreen::bounce:

Nasıl eskimez eskimiş işte baksana arabalar bile dalga geçiyo artık :queen:
Hem desmosedicinin adı bile daha güzel hemde yeni model :)
Hayabusa out desmosedici in
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasıl eskimez eskimiş işte baksana arabalar bile dalga geçiyo artık :queen:
Hem desmosedicinin adı bile daha güzel hemde yeni model :)
Hayabusa out desmosedici in

yaawww geettt
araba değil hayabusa arabayla dalga geçiodur bence o video da:queen:
şekli şemali güsel taam ama hayabusanın yerini alamaaaaazzz :)
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
ayshegül;871740' Alıntı:
yaawww geettt
araba değil hayabusa arabayla dalga geçiodur bence o video da:queen:
şekli şemali güsel taam ama hayabusanın yerini alamaaaaazzz :)
belli zaten hayabusa arabanın arkasından gelip yavrum hepsi senin mi? die laf atıyo asılıp duruyo :queen:
desmosedici daha fırlama bi motor gibi geliyo kulaga..
hayabusa:farao: desmosedici:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belli zaten hayabusa arabanın arkasından gelip yavrum hepsi senin mi? die laf atıyo asılıp duruyo :queen:
desmosedici daha fırlama bi motor gibi geliyo kulaga..
hayabusa:farao: desmosedici:cat:

taam modası gecmiş olabilir ama bu kadar ezilmeyi hak ettiğini düşünmüyorum size bi video bulup yasıyorum buraya bekleyin

ahanda buldum
http://www.youtube.com/watch?v=WaLjr3_Y-FI
izleyin ve görün hayabusa neymiiş hıhh::miiz::::miiz::::miiz::
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
yanlız pilot hee..... ona co-pilotsuz pilot denir ya neyyyyseeee :)


hımmm bu imza tam devrimci imzası. taktir ederim seni yoldaş :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Benim tek dostum içkim sigaram,
Onlarda terk ederdi olmasa param.......
...:::Başkentin_asi_pilotU:::...
abi sende hep anlık dostlar edinmişsin demek
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
iyi kaynatmayalım kardeş....

imzana bakınca motosikletinde bi kara taşıtı olduğunu baaazzıı kişilere anlatmaya çalıştığını sezziyorum
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Para illede para olmazsa olmazlardan birisi diyosun... Haklısın aslında..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sen bi köşe bul dön bir ana önce,
parayı bulmassan yalnız kalcan:))
bak bana gönlüm zengin:mrgreen: içkimde yok, sigaramda terketmiyi, bi türlü,
terketsede kurtulsam:mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
sen bi köşe bul dön bir ana önce,
parayı bulmassan yalnız kalcan:))
bak bana gönlüm zengin:mrgreen: içkimde yok, sigaramda terketmiyi, bi türlü,
terketsede kurtulsam:mrgreen:

yok be dayı yüksekte gözüm yok. okul bitsin ufak bi tamirhane.. bi kaç alet edevat. tofaş fiata bakarım. akşamlarıda alırım rakımı şarabımı. eski bentderesindeki chevrolet ustaları gibi... ohh benden kral adam yok vallaa :)
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadınlar fırsattan yararlanan erkeği affederler ama fırsatı kaçıran erkeği asla affetmezler
bunun için yasmıstım ama gec kaldım :cherry:
her fırsattan yararlanan(yararlanmayı bilen)birisi gibi :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
iide ayşegül fırsatı değerlendirim derken kaçırmışsın:mrgreen:
onun için biz afeediliriz kadınlarda affeden taraf olur:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst