- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
imzaya bakkk hayırdır bülent ersoy triplerindesinn
sanırım aşk acısı cekiorsun dostum.Aşk acısı ile yoğruluyor ve değişiyorsun.Bu değişimde gelişmeye bak,elbet geçecek acın sana kar kalan cıkarımların olacak:bounce::mrgreen:
sanat derken :silent::silent: hangi tür
olm imzanda senin gibi interesan,bi lok anlamadım ,benim imzayıda sagopanın olduğunu bildiğim için çalmadımmm ,benimki ipmelikk![]()
:cat:abii senin imzaya da yorum yapmak ayıp beeaaa haddime değil kolera yazmışsa yorum yapılmaaazzzzzz :cat: