Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
sanırım aşk acısı cekiorsun dostum.Aşk acısı ile yoğruluyor ve değişiyorsun.Bu değişimde gelişmeye bak,elbet geçecek acın sana kar kalan cıkarımların olacak:p:bounce::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
:cat:abii senin imzaya da yorum yapmak ayıp beeaaa haddime değil kolera yazmışsa yorum yapılmaaazzzzzz :cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda.cbr.125

netleşmemiş hayat felsefesi

karakız

idealist bir realist :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat:abii senin imzaya da yorum yapmak ayıp beeaaa haddime değil kolera yazmışsa yorum yapılmaaazzzzzz :cat:

kolera yazarda biz izinden gitmezmiyiz..:cat::cat::rendeer:

haddinin ne derece yüksek olduğunu biliyorum sen hız sınırlarını defalarca aşarsın fakat haddini bi kere bile aşamazsın..:cat::cat::queen:

imzaya yorum yoksa bana var.. ehi ehi..

dur ilk yorum benden olsun ::kafadan kontak biriyim (şamata anlamında):queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aha bee çikolatadan sonra en sevdiğim şeydir negrooooooooooooo.. :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Seninle cehennem ödüldür bana,sensiz cennet bile sürgün sayılır

yav bu parçayı Muazzez Abacı böğüre böğüre söylerdi diye hatırlarım...:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bilmiyorum ben, Okan söyledi hoşuma gitti.. :) Dinlemem pek o tarz şarkılar.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst