Herkesin sıkıntılı dediği Hyosung GT650R alınır mı?

Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Tekrardan merhaba. Kawasaki Z300 aldım ve kullanıyorum. Herkese yanıtları için teşekkür ederim. :king:

Aklın yolu bir, güzel bir motosiklet almışsın, güle güle kullan.

Sadece yedek parça ve grenaj fiyatları yüksek ona dikkat ederek dikkatli kullan. Birde motoruna koruma takozu takarsan ufak yan yatmalarda seni büyük grenaj masraflardan kurtarır, tavsiye ederim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yedek parça ihtiyacın olursa ve Türkiye'de bulamazsan hiç servisti, ustaydı uğraşma. Aşağıda link verdiğim sitede model yılı ve cc büyüklüğüne göre motorunu arat ve istediğin parçayı getirt, 2 haftada elinde olur.

https://www.bike-parts-kawa.com
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Hayırlı olsun. Çok göz öldürdüğüm bir motordur Z300. Kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
türkiye'de, eğer zengin değilsen japondan, zenginsen de avrupa malı egzotik motorlardan şaşma... :)
bugün işyerinden bir arkadaşım yukinin yeni getidiği 70 bin liralık 250'liğini gösterdi dedi nasıl motor?
dedim bi 10 15 saatin varsa bir yerde oturalım da neden türkiye'de japon haricinde motora bulaşmaman gerektiğini anlatayım :mrgreen:

kısaca anlatmak gerekirse; parça, servis, ikinci el değeri...
-parça fiyatı japondan farklı olmaz aksine pahalı dahi olabilir (örneğin cf moto 125-250 göstergeleri) ve bulman zor olur çünkü satış adedi azdır. hele üretimi bitmiş motorsa yandı gülüm keten helva.
-servisleri kurumsalın k'si dahi değildir. garanti muhabbetini söylemiyorum bile. teoride var, pratikte yoktur. bisiklet tamircilerine franchise servis vermişler öyle düşün.
-yukarıdaki iki sebepten dolayı ikinci el değeri magma seviyesinde olur. çünkü kimse güvenli olmayan limana para yatırmaz. mesela ukrayna'dan şu an ev alır mısın?

işte tüm bu sebeplerden dolayı japonun 250'liği, dandik markaların yüksek hacimli motorlarından çok daha değerlidir.

hani derler ya pahalıysa vardır hikmeti diye... işte hikmeti bu.

ilk motoru çinli, ikinci motoru hintli, üçüncü motoru japon olan biri olarak, yukarıda dediklerimin doğruluğunu bizzat dolu dolu deneyimledim.
Tekrardan merhaba. Kawasaki Z300 aldım ve kullanıyorum. Herkese yanıtları için teşekkür ederim. :king:
mesajını şimdi gördüm güzel günlerde kullan. tek derdin parça fiyatı olsun en azından. iyi yapmışsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
56
isabet olmus, 10 numara motosiklet.. Kazasız belasız ..

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

hayırlı olsun güle güle kullanın.

Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

Aklın yolu bir, güzel bir motosiklet almışsın, güle güle kullan.

Sadece yedek parça ve grenaj fiyatları yüksek ona dikkat ederek dikkatli kullan. Birde motoruna koruma takozu takarsan ufak yan yatmalarda seni büyük grenaj masraflardan kurtarır, tavsiye ederim.

Mesajı gördüğüm gibi takozları taktırdım. Teşekkürler. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

Yedek parça ihtiyacın olursa ve Türkiye'de bulamazsan hiç servisti, ustaydı uğraşma. Aşağıda link verdiğim sitede model yılı ve cc büyüklüğüne göre motorunu arat ve istediğin parçayı getirt, 2 haftada elinde olur.

https://www.bike-parts-kawa.com

Balatalarını değiştirmem lazım. N11 gibi sitelerde buldum ama biraz cahilim bu konuda. Ön arka fren balatası önerebilirseniz sevinirim. Teşekkür ederim. :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Keyifli sürüşler dilerim,tekerin düz bassın,yerinde bir karar vermişsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst