- Katılım
- 20 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
ehrkese slm istanbulda oturuyorum ve en yakın zamanda motor alıca ama şu an arkadaşımın olan kanuni raceri siteye eklemek istiyorum ama nereden yapacağımı bilmiyorum bilgilendirirseniz çok güzel olur şimdiden teşekkürler