Herkese Selamlar...

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5
Ben Sefa Gaziantepliyim. kingcüneyt in kuzeniyim. Buda benim makina :)))


2011%5C11%5C24%5Cbikepics-2306663-full.jpg

2011%5C11%5C24%5Cbikepics-2306654-800.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
ooo hoş geldin kuzen MT.ye makina parlıyor yine ha :) :) :bestmt:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst