- Katılım
- 22 Ara 2006
- Mesajlar
- 600
- Konu Yazar
- #1
Ben 42 yaşında bir motor kullanıcısıyım.Yaklaşık 30 yıldır her türlü motoru kullandım.Siteyi birkaç aydır dışardan takip ediyordum.Ama bende fikirlerimi belirtmek istedim.
Motosiklet şeytan icadı,ölüm makinası diyorlar.Bence bilinçli kullanıldığı taktirde en iyi kara ulaşım aracıdır.Sitede bazı arkadaşların büyük ve güçlü motorlarla bu işe başlamak istediklerini okuyorum.Benim tavsiyem(genelde herkesin olduğu gibi) küçük hacimli ve şaseli motorlarla başlamalarıdır.
Evet motor kazası(Allah kimseye vermesin) araba kazasına benzemez.Siz isrediğiniz kadar dikkatli olun,biri gelir size vurur.Bunları göze alın.
Kaza yapmadan tecrübe kazanılmaz.Hala kuru hava ile ıslak havayı ayırt edemeyenler var.Nerde fren yapılmayacağını,virajlara hangi hızla girileceğini ve hatta arabaların sağından çok hızlı gidilmeyeceğini bilmeyen çok kullanıcı var.
Evet motorların teknik özellikleri,gücü,dengesi,frenleri,lastikleri vs. çok önemli.Ama en önemlisi altındaki motora hakim olabilmek ve güvenli bir sürüştür.
motorunuz ne marka olursa olsun hiçbir zaman fazla güvenmeyin.Ne kadar dikkatli kullanırsanız,kaza riski okadar azalır.
ha diyeceksiniz sen çokmu ustasın? Kimse bu işin tam ustası olamaz.Çünkü pistte değil trafikte kullanıyoruz bu mereti.
Ben bu işe Mobylette ile başladım.En hızlı motorum ZZR 1100 idi.Ama bu yaştan sonra rahatlık ve konfor öne çıkmaya başladı.Evet bende hız yapmayı seviyorum.Ama belli yol kriterlerinde.ZZR 1100 93 modeldi ve 320 kadranı vardı.ben o motorla 310 km'yi görmüştüm.Ama şimdi cesaret edebilirmiyim bilmiyorum.Şu anda Honda Silver Wing 600 kullanıyorum.Tek Şikayetim biraz fazla yakması.Onun dışında herkese(acemiler hariç) tavsiye edebileceğim bir motor.
Birde dikkat ettim herkes çin motorlarını kötülüyor.Benim iş için kullandığım bir mondial RS 151 motorum daha var.2 Senedir kulanıyorum.10000'i devirdi.Ve inanın Sadece normal bakımlarını yaptırdım.Ufak tefek şeyler hariç beni hiç üzmedi.Bundan çıkardığım sonuç:Ya bu motorları alanlar çok acemi yada ucuz diye çok hoyrat kullanıyorlar.Son seçenek yada ben çok şanslıyım.
Herkese Merhaba ve kazasız sürüşler.Altan...
Motosiklet şeytan icadı,ölüm makinası diyorlar.Bence bilinçli kullanıldığı taktirde en iyi kara ulaşım aracıdır.Sitede bazı arkadaşların büyük ve güçlü motorlarla bu işe başlamak istediklerini okuyorum.Benim tavsiyem(genelde herkesin olduğu gibi) küçük hacimli ve şaseli motorlarla başlamalarıdır.
Evet motor kazası(Allah kimseye vermesin) araba kazasına benzemez.Siz isrediğiniz kadar dikkatli olun,biri gelir size vurur.Bunları göze alın.
Kaza yapmadan tecrübe kazanılmaz.Hala kuru hava ile ıslak havayı ayırt edemeyenler var.Nerde fren yapılmayacağını,virajlara hangi hızla girileceğini ve hatta arabaların sağından çok hızlı gidilmeyeceğini bilmeyen çok kullanıcı var.
Evet motorların teknik özellikleri,gücü,dengesi,frenleri,lastikleri vs. çok önemli.Ama en önemlisi altındaki motora hakim olabilmek ve güvenli bir sürüştür.
motorunuz ne marka olursa olsun hiçbir zaman fazla güvenmeyin.Ne kadar dikkatli kullanırsanız,kaza riski okadar azalır.
ha diyeceksiniz sen çokmu ustasın? Kimse bu işin tam ustası olamaz.Çünkü pistte değil trafikte kullanıyoruz bu mereti.
Ben bu işe Mobylette ile başladım.En hızlı motorum ZZR 1100 idi.Ama bu yaştan sonra rahatlık ve konfor öne çıkmaya başladı.Evet bende hız yapmayı seviyorum.Ama belli yol kriterlerinde.ZZR 1100 93 modeldi ve 320 kadranı vardı.ben o motorla 310 km'yi görmüştüm.Ama şimdi cesaret edebilirmiyim bilmiyorum.Şu anda Honda Silver Wing 600 kullanıyorum.Tek Şikayetim biraz fazla yakması.Onun dışında herkese(acemiler hariç) tavsiye edebileceğim bir motor.
Birde dikkat ettim herkes çin motorlarını kötülüyor.Benim iş için kullandığım bir mondial RS 151 motorum daha var.2 Senedir kulanıyorum.10000'i devirdi.Ve inanın Sadece normal bakımlarını yaptırdım.Ufak tefek şeyler hariç beni hiç üzmedi.Bundan çıkardığım sonuç:Ya bu motorları alanlar çok acemi yada ucuz diye çok hoyrat kullanıyorlar.Son seçenek yada ben çok şanslıyım.
Herkese Merhaba ve kazasız sürüşler.Altan...
