herkese selamlar

Katılım
10 May 2016
Mesajlar
0
merhabalar aranıza yeni katılıyorum sakaryadan selamlar..:king: honda cbf150 kullanıcısıyım inşallah bu forum güzel ve hayırlı şeylere vesile olur saygılar
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
4
Selam. Ben de yeni katıldım bugün. Herkese selam ve saygılar sunarım.
Şu an motorum yok, bir ybrm vardı, muayene ve sigortasını yılbaşında yapacaktım, baktım sigortacılar azmış, kızdım, hurdaya ayırıp hurda fiyatına verdim.
Ne var ki, bir iki ay sonra yeni sıfır bir motor alacağım ve Türkiye turuna çıkacağım, içimde kalmasın. Emekliyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst