Selam. Ben de yeni katıldım bugün. Herkese selam ve saygılar sunarım.
Şu an motorum yok, bir ybrm vardı, muayene ve sigortasını yılbaşında yapacaktım, baktım sigortacılar azmış, kızdım, hurdaya ayırıp hurda fiyatına verdim.
Ne var ki, bir iki ay sonra yeni sıfır bir motor alacağım ve Türkiye turuna çıkacağım, içimde kalmasın. Emekliyim.