- Katılım
- 21 Mar 2006
- Mesajlar
- 273
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba... 4-5 yıldır motor hayaliyle yaşıyorum... yavaş yavaş hayallerim gerçekleşecek inşallah... A2 almak için kursa yazıldım bu gün sağlık muayenesine gidicem... temmuz 8 sınav ondan sonrada motor alma çalışmaları inşallah enkısa zamanda yollardayım...