Herkese Selamlar...... :-)

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Arkadaşlar merhaba... 4-5 yıldır motor hayaliyle yaşıyorum... yavaş yavaş hayallerim gerçekleşecek inşallah... A2 almak için kursa yazıldım bu gün sağlık muayenesine gidicem... temmuz 8 sınav ondan sonrada motor alma çalışmaları inşallah enkısa zamanda yollardayım...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hoşgeldin neredensin..:silent:
ehliyetten sonr almak istediğin bir motor modeli varmı yoksa gelsin o gün bir topiç açarım diyorsun..:pale:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet hoşgeldin direk ilk geziye otomatik biçimde davetlisin istanbul ve çevresinde isen
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
site gerçekten bağımlılık hyapıyor arkadaşlar yaa... 2-3 aydır üyeyim sadece okuyordum.. biraz kültür yaptık yani anlıcanız... artık yazmanınzamanıgelmiştisanırım...
:) öğrenciyken hayalim honda twister idibakalım ehliyet aldıktan sonra karar vericem artık.. ama seçmek gerçekten çokzor bisürü değişken var.. bide en öenmli değişken.=======>> $$$$$$$ paraaaaaaaa
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hoşgeldin arkadaşım :rendeer:

önce ehliyet sonra motor tebrikler.
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
hoşgldin... hayalllerinin gerçekleşmesi cok guzel umarım hepimizin gercekleşir:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin hayırlı olsun, mt.izmir adına selamlar.
sevgi ve saygıyla kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst