- Katılım
- 13 May 2009
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar,
aranıza yeni katılan bir motosiklet sempatizanı olarak herkese saygılar ve sevgiler..Yaklaşık bir senedir birçok motorsiklet forum sitesini takip etmekteyim, kanımca en yararlı bilgiler içeren bu siteye üye olarak bende sizlerin bilgi ve tecrübelerinden yararlanmak istedim tekrar herkese merhaba..
Malum yazın da gelmesiyle her iki teker aşığı gibi artık kendimin de bir motor alması gerektiğine karar verdim.. Aylar süren araştırmalardan sonra yine heryeni başlayan gibi kapının yamaha ybr 125'e çıktığını gördüm(hem fiyatı hem de tecrübesizlik unsurları etkin tabi) fakat son günlerde kullandığım ve kendimi daha güvende hissettiğim scooterın benim gibi bir acemi için daha uygun olduğuna karar verdim(nedeni vitesli motor tecrübesinin olmayışı ve istanbul trafiğinde kullanacak olmam) sonuç itibariyle ybr'yide yine yedeğimde tutarak aslında 3 tane scooter üzerinde yoğunlaştım.
1-yamaha aerox 100cc 2-pejo speedfight 2 100cc. 3-piaggio skipper 125-150
bu motorlar üzerinde durmamın sebebi başta tasarımları(genel olarak diğer türlerin tipi hoşuma gitmiyor) ve bunlara cok yakın pejo vivacity 100ü kullanmış olmam, sonu itibariyle bu yaz için dusundugum ve satıstada bana en az problemi cıkartabılecek benı cok uzmeyecek( yaz sonu satarak ılerdeki hedefim enduroya gecmek istiyorum) fiyatları 1500-2500 arasında geçen 2000-2003 arası modelli bu motorlar arasında değerli yorumlarınızı bekliyorum her görüşe şiddetle ihtiyacım var 2 hafta içinde görüşleriniz ışığında 3ünden birini almayı düşünüyorum... Şimdiden çok teşekkürler, saygılar..
aranıza yeni katılan bir motosiklet sempatizanı olarak herkese saygılar ve sevgiler..Yaklaşık bir senedir birçok motorsiklet forum sitesini takip etmekteyim, kanımca en yararlı bilgiler içeren bu siteye üye olarak bende sizlerin bilgi ve tecrübelerinden yararlanmak istedim tekrar herkese merhaba..
Malum yazın da gelmesiyle her iki teker aşığı gibi artık kendimin de bir motor alması gerektiğine karar verdim.. Aylar süren araştırmalardan sonra yine heryeni başlayan gibi kapının yamaha ybr 125'e çıktığını gördüm(hem fiyatı hem de tecrübesizlik unsurları etkin tabi) fakat son günlerde kullandığım ve kendimi daha güvende hissettiğim scooterın benim gibi bir acemi için daha uygun olduğuna karar verdim(nedeni vitesli motor tecrübesinin olmayışı ve istanbul trafiğinde kullanacak olmam) sonuç itibariyle ybr'yide yine yedeğimde tutarak aslında 3 tane scooter üzerinde yoğunlaştım.
1-yamaha aerox 100cc 2-pejo speedfight 2 100cc. 3-piaggio skipper 125-150
bu motorlar üzerinde durmamın sebebi başta tasarımları(genel olarak diğer türlerin tipi hoşuma gitmiyor) ve bunlara cok yakın pejo vivacity 100ü kullanmış olmam, sonu itibariyle bu yaz için dusundugum ve satıstada bana en az problemi cıkartabılecek benı cok uzmeyecek( yaz sonu satarak ılerdeki hedefim enduroya gecmek istiyorum) fiyatları 1500-2500 arasında geçen 2000-2003 arası modelli bu motorlar arasında değerli yorumlarınızı bekliyorum her görüşe şiddetle ihtiyacım var 2 hafta içinde görüşleriniz ışığında 3ünden birini almayı düşünüyorum... Şimdiden çok teşekkürler, saygılar..