Herkese Selam

Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
6
Arkadaşlar Merhaba;

Fıddle 2 2011 model scooter sahibiyim . Üniversite Mezunuyum.Sigortacıyım.
Herkese selam olsun İstanbul üsküdar'dan...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hoşgeldin Kerem S. , ben Behzat Ç. :mrgreen:

Şaka bi yana kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle... ::tutkuy::
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Hoş geldin kerem. katılımcı olman dileği ile. bu arada size hemen iş yıkalım ve pek çok motorcunun merak ettiği - az bildiği- hiç bilmediği vs konuda ufak bi çalışma yapıp bunu yeni konu olarak açmanız ve mod arkadaşların da konuyu sabitlemsi olsa mesela fazla bişey istemiş olurmuyum :) gelelim talebimize.

Trafik sigortası nedir - detaylarıyla

kasko nedir - detaylarıyla

motosiklet alış satışlarında sigorta ne olur?

motosiklete kasko ve zorunlu mali sorumluluk (trafik sigortası) fiyatları ( bir cetvel varsa illere göre falan ) pek çok arkadaşımızın yararlanacağı bir bilgi olur.

şimdiden teşekkür ederim, yeniden hoş geldiniz
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Hoşgeldiniz, bende de sym xs-125k var ve Maltepe'de oturuyorum. Keyifli paylaşımlar dilerim.
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
6
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim sanırım bunun için ayrı konu açmak lazım yeni konuda sorularınızı cevaplayacağım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst