Herkese selam büyüğe saygı küçüğe sevgi

Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
229
Merhaba arkadaşlar.Aranıza yeni katıldım.42 yaşındayım İstanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum.Honda falkon motosiklet kullanıcısıyım.Siteyi zaten takip ediyordum paylaşımlar hoşuma gittiği için sizlere katıldım.Bilgi paylaştıkça çoğalır sözünü benimsiyorum.Nice paylaşımlarda beraber olmak dileklerimle..:):)
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
hoşgeldin aramıza. umarım bir motosiklet organizasyonunda yüzyüze de tanışabiliriz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst