Herkese Merhaba

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bana da tuhaf geldi. Ne o 'Küçük Emrah' gibi, çok arabesk duygular hissettim biran. Baban şarkı sözü yazıyor ama sanırım arabesk değil. :)

Neyse, hoşgeldin. Söyle babana şu ufak atv lerden alsın sana. :cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
D I N A Z O R L A N D....

BBRR' Alıntı:
minik desparados demiyorum ...genç ,yakışıklı desparados daha iyi uydu bence ...hoşgeldin ...ee biraz yaş ortalaması düşsün dimi ama dinazorland olmasın burası :)
KÜÇÜK DESPARADOOST hoşgeldin aramıza...:rendeer:
aman dinazorland olmasın burası diyenler sen ehliyetli iyi bir binici olduğun yaşlarda onlara sakın böyle hitabetme alınabilirler:queen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Hoşgeldin küçük kardeşim, umarım sen de baban gibi sitemiz için yararlı şeyler yaparsın:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst