- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #1
Ben desperadostun oğluyum herkese merhaba
hoş geldin oğlum da başlık açmıssın bişeyler yapmıssın :mrgreen: bari bende senin bikaç resmini ekleyeyim yavaş yavaş sitemize alış acele etme takip et' oku'' yazmış olmak için yazma hisseder veya faydalı olacaksan yaz başlık aç !inşallah seneler boyu MT net te sağlık dolu neşe dolu günler seni ve bizleri bekler sevgilerimleküçükdesperadost' Alıntı:Ben desperadostun oğluyum herkese merhaba![]()




