herkese merhaba

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
66
Herkese merhaba.
Uzun süredir forumu takip ediyorum ve aranıza katılmaya karar verdim.:)
tabi kabul ederseniz:silent:İstanbul üsküdar'da oturuyorum.motorum yamaha
ybr 125.:cherry: motor konusunda acemi sayılırım forumda sizin görüşlerinizden ve deneyimlerinizden çok şey öğrenecegimi düşünüyorum
şimdiden herkese teşekkür ederim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
aramıza hoşgeldin ama avrupa yakasına taşınsan olmazmı zaten orada yeteri
kadar motorcu var:mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
16
ilk vitesli motora bindigim zaman orta ikideydim ve mz 301 le basladım.tabi ilk basta olmadı yapamadım...sonra java 350 aldım o daha güclüydü..gecen yıl ise ybr 125 aldım...hepsini de cok seviyorum.hepsinin ayrı bir yeri anısı var bende .12 senedir motor üstündeyim ve en cok dikkat ettigim sey kavşaklar...çünkü araba kullananlar motoru vasıtadan saymaz.sen de öncelikle buna dikkat et ve ybr nin arka lastiğini degiştir ve daha kalın bir lastik kullan..yolu daha iyi tutar..daha saglam gidersin
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
66
arkadaşlar herkese teşekkür ederim

necdet' Alıntı:
aramıza hoşgeldin ama avrupa yakasına taşınsan olmazmı zaten orada yeteri
kadar motorcu var:mrgreen:
hoşbulduk zaten bir ayagım işten dolayı avrupa yakasında.Devamlı gidip geliyorum hele motorla bogaz köprüsünü geçmek temiz havayı çigerlerine çekmek çok hoş.:cat:

egemen032' Alıntı:
ilk vitesli motora bindigim zaman orta ikideydim ve mz 301 le basladım.tabi ilk basta olmadı yapamadım...sonra java 350 aldım o daha güclüydü..gecen yıl ise ybr 125 aldım...hepsini de cok seviyorum.hepsinin ayrı bir yeri anısı var bende .12 senedir motor üstündeyim ve en cok dikkat ettigim sey kavşaklar...çünkü araba kullananlar motoru vasıtadan saymaz.sen de öncelikle buna dikkat et ve ybr nin arka lastiğini degiştir ve daha kalın bir lastik kullan..yolu daha iyi tutar..daha saglam gidersin
arka lastiğini değiştir lafını çok duydum :silent: ybr deki arka lastik orjınali iyi
değilmi; bana önerebilecegin lastik markası varmı.teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Hoşgeldin dostum.. Forumda çok şey bulacaksın emin ol.. :cat: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst